Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Вступ……………………………………...…………………………………………….4 Розділ1. Загальні відомості про корпорацію «Рошен» 1.1 Інформація про корпорацію «Рошен» і ринок …………………………………..5 1.2. Формулювання місії корпорації «Рошен»……………………………………....10 1.3. Визначення цілей корпорації «Рошен» та цілей маркетингу………………….11 Розділ 2. Аналіз маркетингової стратегії сегментації та вибору цільового ринку 2.1. Аналіз факторів та критеріїв сегментації…………………………………….….13 2.2. Вибір цільового сегменту……………………………………………..……….....13 Розділ 3. Стратегічний аналіз маркетингового середовища корпорації «Рошен» 3.1. Аналіз кондитерської галузі та конкурентного становища корпорації «Рошен»……………………………………………………………………………..….15 3.2. Аналіз та оцінка середовища корпорації «Рошен» за методом SWOT-аналізу…………………………………………………………………………...…......17 3.3. Визначення конкурентної переваги корпорації «Рошен» ……………………..20 3.4. Визначення конкурентної сили корпорації «Рошен»……………………….....22 3.5. Порівняльна оцінка конкурентоспроможності корпорації «Рошен»……….…23 Розділ 4. Аналіз бізнес-портфеля корпорації «Рошен» 4.1. Побудова матриці Бостонської консалтингової групи………………………....24 4.2. Побудова матриці "МакКінсі – Дженерал Електрик"…………………………..25 Висновки та рекомендації………………………………………………………….….28 Список використаної літератури……………………………………………………...30
Ціна
250
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи