Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Система маркетингових комінікацій у туристичному підприємстві "Фішка"
Курсова
№ K-23531
ЗМІСТ <br /><br /> Вступ……………………………………………………………………………….3 Розділ 1. Теоретичні основи комунікацій в системі управління туристичним підприємством 1.1. Сутність та значення комунікацій в системі управління туристичним підприємством………………………………………………………………….....6 1.2. Поняття, види, основні елементи комунікаційного процесу…………….10 1.3. Методи оцінки ефективності комунікацій в системі управління туристичним підприємством …………………………………………………..13 Розділ 2. Оцінка системи комунікацій в управлінні туристичним підприємством «Фішка», м. Київ 2.1. Організаційно-економічна характеристика діяльності ТА «Фішка»……17 2.2. Аналіз комунікаційного процесу в системі управління ТА «Фішка»…...26 2.3. Оцінка ефективності комунікаційного процесу в системі управління туристичним підприємством……………………………………………………32 Розділ 3. Напрямки удосконалення комунікацій в системі управління туристичного підприємства «Фішка», м. Київ 3.1. Пропозиції щодо удосконалення комунікацій у системі управління ТА «Фішка»………………………………………………………………………37 3.2. Обґрунтування запропонованих заходів удосконалення комунікаційного процесу в системі управління туристичним підприємством…………………42 Висновки…………………………………………………………………………47 Список використаних джерел…………………………………………………..49 Додатки
Ціна
250
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи