Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Комерційна діяльність на прикладі «Фуршет»
Курсова
№ K-25700
РОЗДІЛ І. Теоретичні аспекти організації комерційної діяльності. 1.1. Шляхи розвитку комерційної діяльності на сучасному етапі. 1.2. Завдання розвитку комерційної діяльності. 1.3. Чинники, що впливають на розвиток комерційної діяльності. РОЗДІЛ ІІ. Організація продажу товарів методом самообслуговування. 2.1. Загальна характеристика підприємства. 2.2. Суть методу самообслуговування. 2.3. Принципи методу самообслуговування. 2.4. Розміщення і викладка товарів у магазинах самообслуговування. 2.5. Організація розрахунку за товари. 2.6.Ефективність методу самообслуговування. Методи визначення ефективності. РОЗДІЛ ІІІ. Шляхи покращення організації продажу товарів методом самообслуговування у ПрАТ «Фуршет». Висновки Список використаних джерел Додатки
ВСТУП
Сутність комерційної діяльності полягає в організації комерційних процесів і операцій, спрямованих на забезпечення системи товарно-грошового обміну та управління цими процесами. Зміст комерційного процесу залежить від того, який етап обміну він забезпечує, за якою схемою здійснюється обмін, а також від характеру угоди. Комерція – це вид торгового підприємства або бізнесу, бізнесу благородного, який знаходиться в основі будь-якої цивілізованої ринкової економіки. Питання грамотної та вільної комерційної діяльності в торгівлі чи інших галузях господарювання в умовах переходу до ринкових відносин набули неабиякої актуальності. Комерційні операції все більше стають об’єктом роботи для більшості категорій торгових працівників, включаючи маркетингові і комерційні служби торгових, виробничих підприємств, а також на товарних біржах, торгових домах і інших комерційних структурах, як внутрішньої так і зовнішньоекономічної сфери діяльності. Об’єктом комерційної діяльності в торгівлі є комерційні процеси. Це процеси пов’язані зі зміною форм власності, з купівлею-продажем товарів. До комерційних процесів відносять і такі, що забезпечують нормальне здійснення операцій купівлі-продажу товарів в сфері товарного обігу. Комерційна робота в торгівлі являє собою об’ємну сферу оперативно-організаційної діяльності торгових організацій і підприємств, напрямлену на здійснення процесів купівлі-продажу товарів для задоволення попиту населення і отримання прибутку. Організація комерційної діяльності в сучасних умовах базується на основі попиту повного дотримання рівності торгових партнерів з постачання товарів, господарської самостійності постачальників і покупців, строгої матеріальної і фінансової відповідальності сторін за виконання прийнятих зобов’язань. Щоб успішно здійснювати комерційну діяльність в складних і багатогранних умовах ринкових відносин необхідні добре підготовлені висококваліфіковані кадри, які мають відповідні знання сучасного маркетингу, менеджменту, організації і технології комерційної роботи, які пройшли добру підготовку і мають практичний досвід роботи. В умовах переходу до ринку в країні широкої популярності набула ринкова концепція управлінням виробництвом і збутом, так званий маркетинг. Головний принцип комерції – пронизування комерційними діями етапів просування товарів від виробника до споживача, забезпечувати зниження витрат обертання й одержання реального прибутку від продажу продукції. Для цього необхідно розробити стратегію діяльності, яка піддається коректуванню, виходячи з мінливих кількісних і якісних показників. Обрана мною тема є актуальною і важливою, тому що в сьогоднішніх умовах комерційна діяльність набуває все більшого значення, нею займаються багато підприємців. Мета роботи розглянути, як в реальному житті на практиці здійснюється організація продажу товарів у кредит. Предметом дослідження є комплекс питань пов’язаних з пошуком конкурентоспроможних постачальників товарів, з формуванням системи зв’язків, з організацією оптової купівлі-продажу і так дальше. Об’єктом моєї курсової роботи є ПрАТ « Фуршет ». Теоретичною та методологічною основою дослідження є наукові праці вітчизняних учень, нормативні законодавчі акти, внутрішня інформація приватного акціонерного товариства « Фуршет » за 2009 – 2010 роки. Рекомендації по вдосконаленню роботи можуть мати практичне застосування в комерційній діяльності даного підприємства. РОЗДІЛ І. Теоретичні аспекти організації комерційної діяльності. 1.1. Шляхи розвитку комерційної діяльності на сучасному етапі.
Поняття комерційної діяльності вперше було сформульовано Гарвардською школою бізнесу в 1958 році: "Комерційна діяльність існує для того, щоб із прибутком задовольнити споживчі вимоги". Суть даної логіки можна представити як купівлю-продаж товарів, націлену на ринковий (купівельний) попит і одержання заслуженого прибутку. Дуже повчальні висловлення основоположника французької адміністративної школи А. Файоля: "Комерційна майстерність характеризується глибоким знанням ринку і сили суперників, далеким передбаченням і практикою угод. Комерційна функція піклується про те, щоб ціни, призначувані вищим керуванням, не були джерелом небезпечних оман". Організатор Комерційної академії в Берліні професор И.-Ф. Шерр у своїй книзі "Навчання про торгівлю" виступає з критичною фразою: "Ця книга усім своїм змістом повинна довести, що комерційне прагнення до наживи ні в якому разі не може скласти предмет науки про торгівлю" . Обоє приведених висловлення говорять самі за себе. Закордонна практика свідчить, що комерція - рушійний фактор споживчого ринку. Вона розглядається як система у взаємодії з каналами закупівлі, руху і збуту товарів, що утворять комерційну справу в широкому змісті цього слова. Ключові положення комерції піддаються узагальненню результатів, перевірці життям, тобто втіленню їх у практику фірм і компаній. Звідси можна представити, що комерція не обмежена заздалегідь заданими межами і постійно розширює свої можливості і поле діяльності в торгівлі. М. Портер і Д. Стік підкреслюють стратегічний підхід при рішенні задач комерції. Вони вважають, що комерція вийшла за межі її традиційного вузького впливу і має велике значення в стратегічному призначенні, тобто арсенал засобів комерції невичерпний. Проаналізувавши точки зору дослідників-економістів, я прийшла до висновку, що різні тлумачення комерційної діяльності
Ціна
100
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи