Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Форування стратегії рекламної діяльності підприємства курсова
Курсова
№ K-28944
Курсова робота на тему: «Формування стратегії рекламної діяльності підприємства»
ЗМІСТ
1. Вступ
2. Теоретичні основи формування рекламної стратегії підприємства 2.1. Сутність, мета та завдання рекламної діяльності 2.2. Види реклами та їх характеристики 2.3. Етапи формування стратегії рекламної кампанії
3. Аналіз рекламної діяльності підприємства (на прикладі, наприклад, ТОВ «АВС») 3.1. Загальна характеристика підприємства 3.2. Оцінка рекламної діяльності підприємства 3.3. Аналіз ефективності рекламних заходів
4. Шляхи удосконалення стратегії рекламної діяльності 4.1. Розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності реклами 4.2. Визначення цільової аудиторії та каналів комунікації 4.3. Формування інтегрованої рекламної стратегії
5. Висновки
6. Список використаних джерел
Ціна
455
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи