Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Університетська освіта тести (МАУП)
Контрольна робота
№ K-23514
ТЕСТ ДО ТЕМИ 1 Question 1 Хто перший в Олександрії створив центр культури і наук? a. старі особи з великим життєвим досвідом; b. писарі; c. Птоломей І; Question 2 Для кожної навчальної дисципліни розробляють: a. навчальну програму; b. освітньо-кваліфікаційну характеристику; c. індивідуальну програму. Question 3 З якого часу почав функціонувати Храм Муз - центру культури і наук? a. 37 року до н. є.; b. 17 року до н. є.; c. 307 року до н. є.; Question 4 Хто першим у 641 р. знищив Олександрійську бібліотеку, керуючись логікою: „Якщо у книгах йдеться не про те, що в Корані, їх треба знищити. А якщо ж те, що в Корані, то вони не потрібні”. a. солдати Цезаря. b. халіф Омару; c. науковціі писці; Question 5 Термін „університет” походить: a. з італійськоїБолоньї; b. з Парижу; c. з Греції. Question 6 До системи вищої освіти України належать: a. дитячі ясла, школи; b. університети; c. професійно-технічні училища. Question 7 Структура освіти включає: a. всі варіанти вірні. b. дошкільну освіту, загальну середню освіту, позашкільну освіту, професійно-технічну освіту; c. вищу освіту, післядипломну освіту, аспірантуру, докторантуру, самоосвіту; Question 8 Рівнів акредитації вищих навчальних закладів України існує: a. чотири. b. сім. c. п'ять; Question 9 Підготовкою магістрів займаються вищі навчальні заклади: a. I- IIрівня акредитації; b. IVрівня акредитації. c. III рівня акредитації; ТЕСТ ДО ТЕМИ 2 Question 1 У якому році був створений перший університет сучасного європейського типу? a. 1088 року; b. 1188 року; c. 188 року. Question 2 Бакалавр - це: a. середня вища освіта. b. базова вища освіта; c. неповна вища освіта; Question 3 У якому місті був створений перший університет? a. в Греції. b. в Італійській Болоньї; c. в Парижі; Question 4 Складовими незалежного забезпечення якісних показників освітньої діяльності є: a. всі відповіді вірні. b. атестація; c. акредитація, ліцензування; Question 5 Для забезпечення додержання вимог до вищої та професійно-технічноїосвіти в Україні створена: a. кваліфікаційна комісія; b. Державна акредитаційна комісія. c. відбіркова комісія; Question 6 Галузеві стандарти вищої освіти містять: a. освітньо-кваліфікаційну характеристику, освітньо-професійну програму; b. робочі навчальні програми; c. засоби діагностики якості вищої освіти. Question 7 Існують такі форми навчання у вищій школі: a. денна, заочна; b. дистанційна; c. ранкова. Question 8 До форм здобуття певного рівня освіти без відриву від виробництва належить: a. денна; b. вечірня, дистанційна; c. заочна. Question 9 Формальна освіта передбачає: a. отримання відповідного документу про освіту. b. визначену освітньо-професійну програму; c. державну атестацію та термін навчання; Question 10 Професор - це: a. вчене звання; b. рівень освіти; c. науковий ступінь; ТЕСТ ДО ТЕМИ 3 Question 1 Що передбачає гуманітаризація вищої освіти? a. сформуваність системи цінностей та етичні норми поведінки. b. вивчення класичного циклу дисциплін; c. залучення якомога ширшого кола охочої навчатися молоді; Question 2 Якість вітчизняної освіти, яка формувалася зусиллями кращих представників професорсько-викладацького складу університетів, називається: a. гуманізацією; b. cистемністю та дієвістю виховного процесу c. фундаментальністю; Question 3 Що передбачає демократизаціявищої освіти? a. залученняя якомога ширшого кола охочої навчатися молоді; b. вивчення класичного циклу дисциплін; c. сформуваність системицінностей та етичнінормиповедінки. Question 4 Термін «диверсифікація» означає: a. вид навчальної роботи; b. завдання викладача. c. різноманітність; Question 5 Міжнароднаспівпрацявищихнавчальнихзакладів це: a. інтернаціоналізація; b. інтеграція; c. всі варіанти правильні. Question 6 Сорбонську декларацію підписано у: a. 2001 р.; b. 1998 р. c. 1988 р.; Question 7 Болонську декларацію підписано у: a. 1999 р. b. 1988 р.; c. 2001 р.; Question 8 Офіційно Велику Хартію було прийнято: a. 1998 р; b. 1988 р.; c. 1999 р. Question 9 Міжнародним документом про взаємне визнання кваліфікацій є: a. Велика Хартія Університетів; b. Лісабонська конвенція; c. Сорбоннська декларація; Question 10 Механізмами досягнення інтеграції систем вищої освіти Європи є: a. сприяння мобільності на ринку праці та освітніх послуг. b. прийняття двоциклової системи; c. заснування системи кредитів ТЕСТ ДО ТЕМИ 4 Question 1 Головна мета Болонського процесу - це: a. сприяння необхідним європейським вимірам у вищій освіті; b. створення ідентичної систем освіти у різних країнах; c. формування єдиного центру керування вищою освітою. Question 2 До якого типу темпераменту належить характеристика «дужеемоційна та енергійналюдина» a. холерик; b. сангвінік. c. флегматик; Question 3 Кредитно-модульна система - це: a. система виміру обсягу навчального навантаження; b. модель організації навчального процесу; c. форма навчання; Question 4 Педагогічне спілкування - це: a. процес взаємодій між викладачем та студентами. b. процес виховання; c. процес навчання; Question 5 Фундаменталізація навчання - це: a. збільшення кількості дисциплін за фахом; b. збільшення кількості дисциплін гуманітарного циклу; c. збільшення кількості загальноосвітніх дисциплін. Question 6 Індивідуалізація навчання - це: a. посилення індивідуального впливу викладача на студентів. b. урахування індивідуально-психологічних особливостей студентів, змісту дисципліни; c. індивідуальне навчання; Question 7 Фактори індивідуалізації навчання передбачають: a. вік тих, хто навчається; b. всі відповіді вірні. c. індивідуально-психологічніособливості тих, хтонавчається; Question 8 Основою індивідуальності людини вважається: a. вік; b. поведінка. c. темперамент; Question 9 Природжена індивідуально-психологічна особливість людини - це a. темперамент; b. характер. c. прояви психіки; Question 10 До якого типу темпераменту належить характеристика «психічно активна людина» a. холерик; b. сангвінік. c. флегматик ТЕСТ ДО ТЕМИ 5 Question 1 Навчання у широкому значенні розглядається як: a. формування вмінь та навичок. b. засвоєння відповідної кількості інформації; c. один із найважливіших видів діяльності людини; Question 2 Навчальні дисципліни бувають: a. альтернативними; b. змішаними. c. нормативними; Question 3 Провідною формою організації навчального процесу у вузі є: a. практичне заняття; b. семінарське заняття. c. лекція; Question 4 Навчальна програма – державний документ, який визначає: a. перелік навчальних предметів; b. розподіл дисциплін за роками навчання; c. тривалість семестру. Question 5 Обліковими одиницями навчального часу студента є: a. навчальний рік b. кредит c. академічна година Question 6 До індивідуальних завдань з окремих дисциплін належать: a. тести; b. реферати; c. дипломні роботи; Question 7 Зміст самостійної роботи студента визначається: a. навчальною програмою дисципліни; b. власним бажанням студента; c. методичними матеріалами та вказівками; Question 8 Педагогічне спілкування – це a. різновид багатопланового процесу розвитку контактів. b. взаємодій між тими, хто навчається, та тим, хто навчає; c. вид спілкування; Question 9 Що у процесі навчання набуває особливо важливого значення? a. велика кількість термінів. b. мова викладача; c. синтаксичні конструкції; Question 10 Перед іспитом проводиться: a. бесіда; b. опитування; c. консультація; ТЕСТ ДО ТЕМИ 6 Question 1 Рейтинг студента визначається за: a. сумою оцінок з усіх навчальних дисциплін. b. середнім арифметичним рейтингових показників з усіхн авчальних дисциплін; c. кількістю пропущених занять; Question 2 Мета навчання – це a. усвідомлений результат навчання. b. передбачення навичок та вмінь; c. спонукання до навчання; Question 3 Який загальний час протягом навчального року передбачений для засвоєння навчального матеріалу студента? a. не менше 60 кредитів ECTS; b. не більше 80 кредитів ECTS; c. 140 кредитів ECTS. Question 4 Обсяг яких видів роботи студента відповідно до системи ECTS відображають кредити? a. лекційних, консультацій, екзаменів; b. всі відповіді правильні. c. практичних, семінарських та лабораторних занять; Question 5 Основні види навчальних занять у вищих навчальних закладах такі: a. самостійна робота; b. аудиторні навчальні заняття; c. прогулянка; Question 6 Навчальний процес у вищих навчальних закладах здійснюється у таких формах: a. навчальна робота; b. теоретична підготовка; c. практична підготовка; Question 7 До професійної свідомості фахівця належать: a. темп роботи; b. професійні знання та цінності; c. індивідуальний стиль діяльності. Question 8 Професійна діяльність викладачів вищих навчальних закладів складається із сукупності функціональних обов'язків, до яких належить виконання: a. навчальної роботи; b. навчально-методичної робота; c. виховної та профорієнтаційної роботи. Question 9 Найважливішим видом професійноїдіяльностівикладачів є: a. науково-дослідна робота; b. професійна майстерність. c. навчально-наукова робота зі студентами; Question 10 Навчально-наукова робота викладача зі студентами передбачає: a. підготовку студента до виступу на студентській науковій конференції. b. керівництво роботою студента при його участі у виконанні науково-дослідної роботи; c. допомогу та консультації в публікації статті студента; ТЕСТ ДО ТЕМИ 7 Question 1 Європейська кредитно-трансферна система - це: a. система навчальних дисциплін, які вивчає студент; b. кредитна система, яка базується на обліку навчальної роботи, виконаної студентом; c. форма навчання; Question 2 Основною перевагою модульно-рейтингової системи оцінювання навчальної діяльності для студента полягає у: a. формуванні позитивної мотивації навчальної діяльності; b. добровільному, полісуб´єктному, поліваріантному, відкритому, поступовому і гнучкому процесі. c. введенні двоступеневої структури вищої освіти (бакалавр — магістр); Question 3 Інформаційний пакет містить інформацію про: a. вищий навчальний заклад; b. студента ; c. вакансії. Question 4 Кредитно-модульна система - це: a. система виміру обсягу навчального навантаження; b. модель організації навчального процесу; c. форма навчального процесу; Question 5 Модуль – це : a. задокументована завершена частинаосвітньо-професійноїпрограми; b. логічно завершена, системно впорядкована частина теоретичних знань і практичних умінь з певної навчальної дисципліни. c. змістовненаповнення кредиту; Question 6 Заліковий кредит – це одиниця виміру... a. навчального навантаження; b. якості навчання ; c. професійної підготовки. Question 7 Модернізація навчального процесу в руслі вимог Болонської декларації передбачає: a. рейтингова система оцінювання з кожної дисципліни; b. збільшення обсягів самостійної роботи студента; c. модульну технологію навчання. Question 8 Обсяг яких видів роботи студентавідображають кредити, відповідно до системи ECTS: a. всі варіанти вірні. b. лекційних, практичних, семінарських та лабораторних занять; c. консультацій, практик, екзаменів, самостійної роботи студента Question 9 Метою створення ЕСТS є: a. всі варіанти вірні b. підвищення мобільності і академічного визнання; c. рівномірно розподілений, рівномірно напружений характер навчання; Question 10 Термін «рейтинг» перекладається як: a. система; b. номер. c. порядок; ТЕСТ ДО ТЕМИ 8 Question 1 Балів: 1 Самоменеджмент – це: a. вміння управляти собою; b. можливісь для індивідуалізації навчання. c. пізнання студентом себе в процесі навчання; Question 2 При здобуванні студентами вищої освіти на самостійне вивчення навчального матеріалу відводиться: a. 50-70%; b. 30-50%; c. 70-90%. Question 3 Чому сприяє самоменеджмент поряд з мотивацією навчання і культурою розумової праці сучасного студента? a. збільшення рівня працездатності ; b. забезпеченню успішності. c. підвищенню ефективності самостійної роботи; Question 4 Процес формування самоменеджменту студента припускає: a. можливісь для індивідуалізації навчання. b. самовизначення, самоорганізацію, самомотивацію і самореалізацію; c. вміння управляти собою; Question 5 Основні цілі самоменеджменту: a. максимально використовувати власні можливості; b. вміти долати зовнішні обставини. c. свідомо керувати перебігом свого життя; Question 6 Однією з основних умов збереження високої працездатності студентів є: a. захопленісь навчанням. b. дотримання режиму дня; c. розпорядорк харчування; Question 7 Бюджет часу – це: a. складові частини робочого часу; b. правильний розподіл режимних моментів у добовому ритмі,що дає змогу об'єктивно підійти до використання своїх функціональних можливостей. c. правильне планування і розподіл часу, розумне і раціональне його витрачання на різні види робіт та форми діяльності; Question 8 Структуру бюджету часу студента формують: a. режим праці та відпочинку; b. робочий (навчальний) і неробочий (позаробочий) час; c. аудиторні заняття і самостійна робота. Question 9 Виокремлюють бюджет часу студентів: a. річний; b. тижневий; c. добовий Question 10 При здобуванні студентами вищої освіти на аудиторні заняття відводиться: a. 30-50%; b. 50-70%; c. 70-90%, ТЕСТ ДО ТЕМИ 9 Question 1 Як трактується термін «студент» в «Українському педагогічному словнику»? a. учень вищого навчального закладу; b. найкультурніша частина молоді; c. суб'єкт діяльності. Question 2 Важливим у навчальній діяльності студента є: a. своєрідність студента; b. практичні дії. c. самоосвіта та самовиховання; Question 3 Студентство – це: a. особлива соціальна група для якої набуття знань і підготовка себе для майбутньої роботи у суспільному виробництві, науці і культурі є головним і здебільшого єдиним заняттям; b. особлива соціальна група, що формується з різних соціальних утворень суспільства і характеризується особливими умовами життя, праці, побуту особливою суспільною поведінкою і психологією; c. всі варіанти вірні. Question 4 Що може бути для студентства специфічною рисою? a. висока інтенсивність спілкування; b. згуртованість та колективізм; c. всі варіанти вірні. Question 5 Соціально значущою рисою студентства є: a. прагнення до нових ідей; b. всі варіанти вірні. c. напружений пошук сенсу життя; Question 6 До особливих засобів діяльності студентів відносять: a. інтенсивність функціонування психіки. b. висока інтелектуальна напруженість; c. книги, лабораторне устаткування, моделі, комп'ютери; Question 7 Які небажані зміни в діяльності можуть виникнути при складних ситуаціях навчальної роботи? a. пониження пам'яті, погіршення мислення (зустрічається під час здачі екзаменів, під час перших публічних виступів); b. послаблення активності і пониження рівня працездатності. c. втрата внутрішньої організованості психічних процесів; Question 8 Навчальна діяльність студента є a. навчально-професійною; b. професійно спрямованою; c. всі варіанти вірні. Question 9 Студентський вік – це: a. вік професійного навчання. b. складова частина молоді; c. вік високого розвитку пізнавальних процесів; Question 10 Для навчальної діяльності студентів характерне: a. вдосконалення психічних пізнавальних процесів; b. велике розумове навантаження; c. формування особистості спеціаліста.
Ціна
45
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи