Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Геронтопсихологія Тести до теми 1
Контрольна робота
№ K-3586
Question 1 of 15 Дайте правильну відповідь на питання, що вивчає геронтопсихологія: 1) явища і процеси, пов’язані зі старінням організму, властивими йому інволюційними тенденціями (притупленням окремих психічних функцій, затуханням окремих процесів, спадом активності особистості); 2) психологічні якості особистості в процесі старінням організму, притуплення окремих психічних функцій, затухання окремих процесів; 3) емоційно – особистісну сферу людини в процесі старіння та явища, які пов‘язані зі старінням організму. Question 2 of 15 Розвиток старіння характеризуєтьсятакими закономірностями, крім: 1) гетерохронністю; 2) гетеротопністю; 3) синхронністю; 4) гетерокатефтенністю; 5) гетерокінетичністю.
Question 3 of 15 Назвіть основний закон геронтогенезу: 1) закономірності; 2) гетерохронності; 3) системності; 4) різноплановості.
Question 4 of 15 Геронтогенез — це поняття, яке достатньо адекватно позначає: 1) складний, суперечливий, нелінійний і фазний процес; 2) фзіологічний процес життєдіяльності; 3) функціонування організму, як цілісної системи в процесі діяльності.
Question 5 of 15 До законів геронтогенезу відносяться всі, крім: 1) закономірності; 2) гетерохронності; 3) специфічності; 4) різноманітності.
Question 6 of 15 Хто із вказаних вчених перший запропонував теорію походження старіння як риси, що виникла в результаті еволюції. 1) Фішер; 2) Вайсман; 3) Бекон; 4) Александров.
Question 7 of 15 Психологічний вік це: 1) об'єктивний показник, пов'язаний чисто з фізичним перебігом часу, який виражається в абсолютних фізичних одиницях часу; 2) вікова ідентифікація, яка може бути різного ступеню усвідомлення - аспект самосвідомості, пов'язаний з уявленнями про час; 3) еволюційне виникнення старіння як корисного явища.
Question 8 of 15 Предметом геронтопсихології є: 1) з’ясування психологічних особливостей людей похилого віку; 2) з‘ясування особливостей психологічного реагування людей на процес старіння; 3) з’ясування психологічних аспектів старості і психологічної підготовки особистості до неї. Question 9 of 15 Психічний розвиток людини проходить ряд періодів, послідовна зміна яких необоротна й передбачувана. Кожен віковий період це: 1) своєрідний ступінь психічного розвитку з притаманними йому відносно стійкими якісними особливостями; 2) психофізіологічні можливості конкретної людини в певний віковий період; 3) своєрідний ступінь психічного розвитку з притаманними йому психічними властивостями для людини.
Question 10 of 15 Критеріями визначення основних періодів індивідуального психічного розвитку повинні бути: 1) якісні й суттєві ознаки, взяті в їх системному зв'язку, що виявляє характерні для кожного віку цілісні новоутворення; 2) кількісні ознаки психічного розвитку, що виявляє характерні для кожного віку цілісні новоутворення; 3) взаємозв‘язок якісних і кількісних ознак, що характерні для кожного віку .
Question 11 of 15 В процесі старіння на основі зсувів саморегуляції розвивається: 1) руйнування неживих систем; 2) деградація й важливі пристосувальні механізми; 3) розвиток психічних розладів.
Question 12 of 15 Процес старіння це: 1) процес поступового руйнування і втрати важливих функцій організму або його частин, зокрема здатності до розмноження і регенерації; 2) процес наповнений подіями, майбутньою метою і мотивами розгорненими в справжній діяльності; 3) процес функціонування всієї системи вцілому, що обумовлена тим, наскільки "підігнані" один до одного її елементи, наскільки погоджено вони взаємодіють.
Question 13 of 15 До принципів психічного розвитку відносяться всі крім одного: 1) принцип стійкої динамічної нерівноваги; 2) принцип взаємодії тенденцій до збереження і зміни; 3) принцип діфицитарності психічних функцій; 4) принцип диференціації-інтеграції.
Question 14 of 15 Безумовно-рефлекторна система роботи мозку є: 1) основою виникнення первісної психічної структури, а кожна нова психічна структура утворюється з того, що вже є у психіці, і того, що людина засвоює з оточуючого середовища; 2) диференціації наявних структур, виділення окремих функцій та їх інтеграції у нове ціле; 3) формування різних видів діяльності.
Question 15 of 15 Поняття "розвиток " використовують найчастіше для визначення процесу: 1) руху від нижчого (простого) до вищого (складного); 2) руху від вищого (складного) до нижчого (простого); 3) ідеального відображення навколишньої дійсності.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи