Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Використання наочності на уроках української мови
Реферат
№ K-22947
Вступ 1. Види наочності, що застосовуються на уроках української мови 2. Методичні рекомендації щодо використання наочного матеріалу 3. Здійснення міжпредметних зв'язків Висновок Література
Таким чином, психологічний аналіз використання наочності в процесі навчання української мови дає можливість зробити такі висновки: 1. Наочність, яка включає, окрім звичайної, мовну і вербально-вчинкову, є таким цілеспрямованим і спеціально організованим показом навчального матеріалу, який підказує учням закони мови: дозволяє творчо відкрити ці закони або переконатися в їх достовірності. 2. Способи реалізації принципу наочності відбивають поступовий перехід від надання можливостей виконання операцій на конкретних предметах через «внутрішні операції», які ґрунтуються на використанні малюнків, до операцій, основу яких становлять умовні символи і знаки. Означуване (десигнат) або замінник десигната певної назви повинні, проте, бути подані учням незалежно від їх віку, у всіх тих випадках, коли галузь і зміст поняття не зовсім ясні і виразні.
Ціна
15
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи