Меню сайту

Нові користувачі
sasha2006
Користувачі
19.11.2024
Ліза
Користувачі
12.11.2024
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Скільки буде 2+2 x 2=


аватар
Кузьменко Антоніна Михайлівна

Рейтинг: 25
Ильчишина Ирина Викторовна

Рейтинг: 16
Романенко Маргарита Андріївна

Рейтинг: 10
аватар
Фенюк Олена Миколаївна

Рейтинг: 16
аватар
Середа Олена Володимирівна

Рейтинг: 10
аватар
Болгарін Володимир Володимирович

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Використання засобів зорової наочності у навчанні діалогічного мовлення учнів старших класів


Дипломна
K-14621

РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи навчання учнів діалогічного мовлення
1.1. Суть і характеристика діалогічного мовлення
1.1.1. Психологічні особливості діалогічного мовлення
1.1.2. Лінгвістичні особливості діалогічного мовлення
1.1.3. Класифікація діалогів
1.2. Мета і зміст навчання діалогічного мовлення у старших класах шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови
1.3. Урахування психологічних особливостей учнів старших класів у навчанні діалогічного мовлення
1.4. Підходи до навчання діалогічного мовлення

РОЗДІЛ 2. Теоретичні передумови використання засобів зорової наочності у навчанні діалогічного мовлення
2.1. Зорова наочність як ефективний засіб навчання діалогічного мовлення
2.2. Класифікація засобів зорової наочності
2.3. Використання засобів зорової наочності на різних етапах навчання діалогічного мовлення

Розділ 3. Організація навчання учнів 10-11 класів шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови діалогічного мовлення з використанням засобів зорової наочності
3.1. Вимоги до вправ для навчання англійського діалогічного мовлення
3.2. Система вправ для навчання діалогічного мовлення
3.3. Типи вправ для навчання діалогічного мовлення відповідно до критерію наявності опор/стимулів
3.3.1. Вправи для навчання діалогічного мовлення з вербальною зоровою наочністю
3.3.2. Вправи для навчання діалогічного мовлення з невербальною зоровою наочністю
3.3.3. Вправи для навчання діалогічного мовлення з комбінованими опорами

Висновки
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ (59 джерел)

Практична цінність дослідження полягає в розробці комплексу вправ для навчання діалогічного мовлення з використанням зорової наочності учнів 10-11 класів спеціалізованої школи.

Структура роботи. Запропонована дипломна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, резюме, списку використаних джерел та додатків.

У вступі сформульовано проблему дослідження, обґрунтовано актуальність теми, визначено мету і задачі дослідження, розкрито наукове і практичне значення роботи.

У першому розділі роботи розглянуті основні теоретичні передумови використання засобів зорової наочності у навчанні діалогічного мовлення – вікові та психофізіологічні особливості підлітків, зміст навчання діалогічного мовлення учнів старших класів, психологічні та лінгвістичні особливості діалогічного мовлення; визначені вимоги до вправ з формування навичок та вмінь діалогічного мовлення та обґрунтовані критерії розробки комплексу вправ.

У другому розділі виділено та проаналізовано ряд функцій зорової наочності; представлена узагальнена класифікація опор; обґрунтована ефективність використання засобів зорової наочності у навчанні діалогічного мовлення.

У третьому розділі представлено розроблений комплекс вправ, які можуть бути використані у процесі формування навичок і вмінь діалогічного мовлення учнів старших класів спеціалізованої школи.

Висновки являють собою узагальнення всього дослідження, включають в себе рекомендації щодо використання засобів зорової наочності у навчанні діалогічного мовлення.

РОБОТУ ЗАХИЩЕНО НА ВІДМІННО. МІСТИТЬ УНІКАЛЬНУ ПРАКТИЧНУ ЧАСТИНУ, РОЗРОБЛЕНУ АВТОРОМ РОБОТИ ЗА УЧАСТІ МЕТОДИСТА.
Ціна

400

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3761
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3761
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 10
Гостей: 10
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.