Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Використання засобів зорової наочності у навчанні діалогічного мовлення учнів старших класів
Дипломна
№ K-14621
РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи навчання учнів діалогічного мовлення 1.1. Суть і характеристика діалогічного мовлення 1.1.1. Психологічні особливості діалогічного мовлення 1.1.2. Лінгвістичні особливості діалогічного мовлення 1.1.3. Класифікація діалогів 1.2. Мета і зміст навчання діалогічного мовлення у старших класах шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови 1.3. Урахування психологічних особливостей учнів старших класів у навчанні діалогічного мовлення 1.4. Підходи до навчання діалогічного мовлення
РОЗДІЛ 2. Теоретичні передумови використання засобів зорової наочності у навчанні діалогічного мовлення 2.1. Зорова наочність як ефективний засіб навчання діалогічного мовлення 2.2. Класифікація засобів зорової наочності 2.3. Використання засобів зорової наочності на різних етапах навчання діалогічного мовлення
Розділ 3. Організація навчання учнів 10-11 класів шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови діалогічного мовлення з використанням засобів зорової наочності 3.1. Вимоги до вправ для навчання англійського діалогічного мовлення 3.2. Система вправ для навчання діалогічного мовлення 3.3. Типи вправ для навчання діалогічного мовлення відповідно до критерію наявності опор/стимулів 3.3.1. Вправи для навчання діалогічного мовлення з вербальною зоровою наочністю 3.3.2. Вправи для навчання діалогічного мовлення з невербальною зоровою наочністю 3.3.3. Вправи для навчання діалогічного мовлення з комбінованими опорами
Висновки СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ (59 джерел)
Практична цінність дослідження полягає в розробці комплексу вправ для навчання діалогічного мовлення з використанням зорової наочності учнів 10-11 класів спеціалізованої школи.
Структура роботи. Запропонована дипломна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, резюме, списку використаних джерел та додатків.
У вступі сформульовано проблему дослідження, обґрунтовано актуальність теми, визначено мету і задачі дослідження, розкрито наукове і практичне значення роботи.
У першому розділі роботи розглянуті основні теоретичні передумови використання засобів зорової наочності у навчанні діалогічного мовлення – вікові та психофізіологічні особливості підлітків, зміст навчання діалогічного мовлення учнів старших класів, психологічні та лінгвістичні особливості діалогічного мовлення; визначені вимоги до вправ з формування навичок та вмінь діалогічного мовлення та обґрунтовані критерії розробки комплексу вправ.
У другому розділі виділено та проаналізовано ряд функцій зорової наочності; представлена узагальнена класифікація опор; обґрунтована ефективність використання засобів зорової наочності у навчанні діалогічного мовлення.
У третьому розділі представлено розроблений комплекс вправ, які можуть бути використані у процесі формування навичок і вмінь діалогічного мовлення учнів старших класів спеціалізованої школи.
Висновки являють собою узагальнення всього дослідження, включають в себе рекомендації щодо використання засобів зорової наочності у навчанні діалогічного мовлення.
РОБОТУ ЗАХИЩЕНО НА ВІДМІННО. МІСТИТЬ УНІКАЛЬНУ ПРАКТИЧНУ ЧАСТИНУ, РОЗРОБЛЕНУ АВТОРОМ РОБОТИ ЗА УЧАСТІ МЕТОДИСТА.
Ціна
400
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи