Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Розробка стратегії підприємства на прикладі компанії «Сандора»
Курсова
№ K-26101
Зміст Вступ……………………………………………………………………………….3 1. Загальна характеристика ринку……………………………………………….5 1.1. Загальна характеристика ринку на який виходить підприємство………...5 2. Загальна характеристика підприємства……………………………………...10 2.1. Загальна характеристика підприємства……………………………………10 2.2. Вибір цілей…………………………………………………………………..13 3. Визначення потенційних споживачів………………………………………..14 3.1. Характеристика споживачів………………………………………………..14 3.2. Виявлення потреб споживачів……………………………………………...16 3.3. Визначення цільового ринку підприємства (сегментація)……………….19 4. Конкуренція…………………………………………………………………...21 4.1. Оцінка конкурентоспроможності підприємства…………………………21 4.2 Оцінка конкурентоспроможності товару………………………………….25 5. Маркетингові дослідження…………………………………………………...30 6. Розробка комплексу маркетингу……………………………………………..32 6.1. Товар і товарна політика…………………………………………………...38 6.2. Цінова політика……………………………………………………………..40 6. 3. Збутова політика……………………………………………………………42 6. 4. Маркетингова комунікаційна політика…………………………………...44 7. Виявлення проблем підприємства в маркетинговій діяльності та розробка рекомендацій по вдосконаленню маркетингової діяльності підприємства….44 Висновки…………………………………………………………………………52 Список використаної літератури……………………………………………….54
Ціна
150
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи