Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ЄУФІМБ, варіант №3, Промисловий маркетинг, №2202
Контрольна робота
№ K-9141
1. Види цін та їх сутність 2. Цінова політика підприємства 3. Стратегія ціноутворення 4. Завдання № 1 Виробних годинників вже протягом десятиріч пропонує наручні годинники дуже високої якості, але з простим консервативним дизайном. Годинники пропонуються через спеціалізовані магазини по високій ціні. За останній час, після тривалої затримки товарообігу, з'явились значні витрати товарообігу та питомої ваги на ринку. Причинами були суттєві зміни ринку, які ігнорувались виробником. З'явились дешеві годинники, які швидко набули визнання у покупців. Ці годинники мають Новий, дуже привабливий дизайн, порівняно з традиційним зовнішнім виглядом годинників головного до цього часу виробника. Годинники знаходять збут через широку мережу середніх та малих роздрібних торгівельних підприємств. Багато покупців відійшли від уявлення, що годинники мають бути суперточними та працювати дуже довго (майже все життя). Швидше вони чекають від годинників: вони фіксують час, мають привабливий вигляд, пропонуються дешево, щоб мати можливість купити кілька годинників та замінювати їх при переміні одягу або сезону. Однак, вітчизняний виробник все ж робить ставку на моделі, що мали успіх в минулому. Хоча він добре розуміє, що слід дещо змінити стосовно проблем збуту та підвищення обсягу витрат на продаж, рекламу і стимулювання попиту покупців. Питання 1. Чи можливо завдяки цим заходам зупинити зменшення товарообігу та знову досягти розширення виробництва? Питання 2. Які заходи запропонували б Ви? Питання 3. Яку стратегію маркетингу слід використати в даному конкретному випадку?
5. Завдання № 2 Розробти анкету для дослідження промислового підприємства
6. Завдання № 3 Пан Жолудько планує відкрити мале підприємство по виробництву та продажу футбольних м'ячів. Проводячи маркетингове дослідження та вивчивши витратну частину цього бізнесу, він зібрав наступні дані: а) ринкова ціна одного м'яча в упаковці становить $ 20; б) йому необхідно придбати обладнання за $ 12 000; в) повна виробнича потужність обладнання – 4 м'ячі за годину (160 м'ячів за тиждень); г) виробництво одного м'яча вимагає використання сировини вартістю $ 10,00 на один м'яч; д) йому необхідно найняти одного робітника за $200 на тиждень по контракту на один рік (52 тижні); є) пан Жолудьжо планує виконувати обов'язки директора фірми з функціямн бухгалтера за $ 1000 на місяць; ж) oскільки підприємство мале пан Жолудько не планує відкривати власний магазин, а збирається продавати свою продукцію на комісійній основі, передбачаючи платити 10 відсотків комісійних на один проданий м'яч; з) для виробництва м'ячів він орендує приміщення з орендною платою $300 на місяць; Задача 1 Надайте допомогу пану Жолудьку обгрунтувати крапку беззбитковості та визначити обсяг прибутку, якщо кон’юнктура ринку, яка склалася дозволяє йому продавати 5 000 м’ячів на рік. Задача 2 Пан Жолудько також дуже хвилюється, чи зможе він найняти додатково секретаршу, виплачуючи їй $ 500 на місяць.
Література
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи