Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ЄУФІМБ, варіант №44, Промисловий маркетинг, №2208
Контрольна робота
№ K-9147
Маркетингова комунікаційна політика на промисловому ринку Розрахунково-аналітична частина Завдання № 1 Проведення вартісного аналізу для прийняття рішення про придбання товару Оцінити доцільність придбання нових видів деталей вентилів для котельного обладнання, якщо існуючі деталі при регулярному використанні вимагають заміни кожні 3 місяці. Ціна придбання деталей старого зразка 0,95 грн./од., а нового 4,20 грн./од.. Кількість необхідних деталей на комплект обладнання N = 150 од/комплект. При заміні деталей котельна змушена призупинити роботу, внаслідок чого недоотримується 700 грн./зупинку. Термін експлуатації нових деталей удвічі довший від старих. Необхідно: 1.Провести вартісний аналіз використання нового виду деталей. 2.Обчислити вартість у використанні пропонованого виду деталей. 3.Зробити висновок щодо доцільності придбання нового виду деталей за пропонованою ціною.
Завдання № 2 Обґрунтування частоти замовлень на сировину Місячна потреба малого підприємства в цементі для власних виробничих потреб становить 205 мішків/місяць. Ціна кожного мішка цементу 35 грн./мішок. Транспортно-заготівельні витрати на виконання кожного замовлення складають 85 грн/замовлення. Постійні витрати на складування та зберігання становлять 280 грн/поставку. Величина змінних витрат, пов’язаних зі складуванням та зберіганням матеріалів, прийнята в розмірі 6% від середньої вартості складського запасу. З урахуванням особливостей матеріалу та застосовуваної технології максимальний термін зберігання цементу на складі не повинен перевищувати одного місяця. Визначити оптимальну частоту замовлень матеріалу, за якої можливо мінімізувати витрати підприємства, пов’язані з його постачанням.
Завдання № 3 Визначення місткості ринку методом ланцюгових підстановок НВО “Верстатопром” виготовляє металооброблювальні верстати з числовим програмним управлінням (ЧПУ) для підприємств машинобудування та металообробки. Необхідно визначити місткість ринку своїх виробів, якщо підприємство має наступні дані по галузі: – кількість підприємств-користувачів верстатів з ЧПУ – 95; – середній розмір річного прибутку одного підприємства – 25 млн. грн.; – частка прибутку, яка, в середньому, використовується підприємством галузі на реконструкцію та технічне переозброєння свого виробництва – к1=15%; – питома вага витрат на машини та обладнання в частці прибутку, що визначається коефіцієнтом к1 – к2=28%; – питома вага витрат на металообробне устаткування в сумі витрат, що визначаються коефіцієнтом к2 – к3=70%; – питома вага витрат на верстати з ЧПУ в сумі витрат, що визначаються коефіцієнтом к3 – к4=45%.
Завдання № 4 Оцінка доцільності збільшення частки ринку промислового підприємства Дослідити доцільність збільшення обсягів продажу товарів ВАТ ”Інтеграл” в існуючому сегменті ринку за наступних умов: – місткість сегменту ринку 8,5 млн. грн.; – фактичний обсяг збуту у звітному році 1,30 млн. грн.; – запланований обсяг збуту в наступному році 1,65 млн. грн.; – ціна продажу товару 0,8 тис. грн.; – собівартість виготовлення і продажу товарів (без врахування витрат маркетингу) 0,71 тис. грн.; – для досягнення запланованого обсягу збуту передбачені маркетингові витрати величиною 0,3 млн. грн.; – маркетингові витрати минулого року складали 0,1 млн. грн. Визначити: 1. частку ринку минулого та наступного років; 2. фактично отриманий прибуток за звітний рік; 3. очікуваний прибуток наступного року; 4. доцільність збільшення часки ринку, враховуючи, що пріоритетним, на даний час, для підприємства є максимізація прибутку.
Завдання № 5 Встановлення ціни продукції в умовах зниження попиту на ринку За даними останніх місяців роботи промислове підприємство відзначає скорочення обсягів продажу своєї продукції, ціна на яку становить 17,5 грн./од. Аналіз ринку показує, що конкуренти за цей період ціни не змінювали. Дослідження впливу цінового фактора на динаміку попиту, проведені службою маркетингу, визначили еластичність попиту від ціни на рівні Е = -2,2. За останній місяць підприємством було продано продукції Рб = 277 одиниць. Змінні витрати на одиницю продукції становлять Вз = 8,4 грн./од., а постійні витрати Вп = 1213 грн./міс. Оцінити, чи варто підприємству за таких умов знизити ціну продукції на 2,1 грн./од. від встановленої, щоб забезпечити отримання цільового прибутку в розмірі 20% від собівартості.
Завдання № 6 Портфельний аналіз промислового підприємства Портфель видів діяльності промислового підприємства, яке випускає спеціальне технологічне устаткування для підприємств електротехнічної промисловості, включає три (Мікрон, Лазер, Робот) стратегічні зони господарювання (СЗГ), стан зовнішнього середовища яких характеризується наступними показниками: Стратегічна зона господарювання Кількість конкурентів Щорічні обсяги продажу трьох основних конкурентів, одиниць Темп росту ринку, %% Мікрон 4 240/200/150 15 Лазер 11 180/150/110 20 Робот 6 175/150/145 8
Щорічні обсяги продажу продукції кожної СЗГ підприємства: СЗГ Обсяги продажу продукції Мікрон 155 Лазер 205 Ротор 110
Проаналізувати портфель підприємства за матрицею BKG (Бостонської Консалтингової Групи) і дати діагноз його стану. Розробити рекомендації і запропонувати стратегію подальшого розвитку кожної СЗГ.
Список використаної літератури
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи