Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
МАУП, Варіант №32, Промисловий маркетинг, №3225
Контрольна робота
№ K-11893
1. Впровадження промислового маркетингу в діяльність підприємств України 2. Організаційні аспекти та етапи формування служби маркетингу 3. Організація управління промисловим маркетингом на підприємстві: типова структура, побудова служби за ринковою, функціональною, товарною, регіональною та змішаною ознаками 4. Завдання і функції відділу маркетингу 5. Інформаційні зв’язки та інформаційне забезпечення служби маркетингу Література
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи