Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
МАУП, Варіант №32, Промисловий маркетинг, №3225
Контрольна робота
№ K-11893
1. Впровадження промислового маркетингу в діяльність підприємств України 2. Організаційні аспекти та етапи формування служби маркетингу 3. Організація управління промисловим маркетингом на підприємстві: типова структура, побудова служби за ринковою, функціональною, товарною, регіональною та змішаною ознаками 4. Завдання і функції відділу маркетингу 5. Інформаційні зв’язки та інформаційне забезпечення служби маркетингу Література
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи