Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Формування стратегії і тактики підприємства- суб"єкта ЗЕД
Магістерська
№ K-15212
ЗМІСТ ВСТУП......................................................................................................................1 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ І ПРАВОВІ ОСНОВИ ФОРМУ-ВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЗОВНІШЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИ-ЄМСТВА .................................................................................................................5 1.1. Місце стратегії виходу на зовнішній ринок в стратегічному управлінні зовнішньоекономічною діяльністю підприємства ......................................5 1.2. Методичне забезпечення прийняття стратегічних управлінських рішень щодо вибору зовнішніх ринків ....................................................................22 1.3. Державне регулювання зовнішньоекономічної діяльності вітчизняних підприємств – виробників м'яса та м’ясопродуктів...................................30 Висновки до розділу 1...........................................................................................40 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ "МИРОНІВСЬКИЙ ХЛІБО-ПРОДУКТ"НА СВІТОВОМУ І НАЦІОНАЛЬНОМУ РИНКАХ М’ЯСА …...42 2.1. Світові тенденції розвитку ринку м’яса.....................................................42 2.2. Характеристика ринку м’яса птиці в Україні..........................................50 2.3. Аналіз діяльності ВАТ "Миронівський хлібопродукт"...........................68 Висновки до розділу 2...........................................................................................94 РОЗДІЛ 3. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУА-ЦІЯХ НА ВАТ "МИРОНІВСЬКИЙ ХЛІБОПРОДУКТ" .................................96 3.1. Аналіз стану охорони праці на підприємстві ВАТ «Миронівський хлібо-продукт»………………………………………………………………….96 3.2. Здійснення забою, ветеринарне оброблення тварин, забруднених радіоак-тивними речовинами…………………………………………….………106 РОЗДІЛ 4. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ ЗОВНІШНЬО-ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ "МИРОНІВСЬКИЙ ХЛІБОПРОДУКТ" 4.1. Механізм реалізації резервів ефективності зовнішньоекономічної діяль-ності підприємства…………………………………………………………118 4.2 Формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності ВАТ «Миронів-ський хлібопродукт» з метою виходу на ринки країн арабського сві-ту…………………………………………………………………………...122 4.3. Зміцнення стратегічної поведінки ВАТ «Миронівський хлібопродукт» на відомому ринку Казахстану……………………………………………...130 4.4. Вплив запропонованих заходів на фінансово-економічний стан та зовні-шньоекономічну діяльність підприємства...............................................139 Висновки до розділу 3.........................................................................................145 ВИСНОВКИ.........................................................................................................147 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...........................................................151 ДОДАТКИ............................................................................................................155
Ціна
1000
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи