Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Формування стратегії і тактики підприємства- суб"єкта ЗЕД
Магістерська
№ K-15212
ЗМІСТ ВСТУП......................................................................................................................1 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ І ПРАВОВІ ОСНОВИ ФОРМУ-ВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЗОВНІШЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИ-ЄМСТВА .................................................................................................................5 1.1. Місце стратегії виходу на зовнішній ринок в стратегічному управлінні зовнішньоекономічною діяльністю підприємства ......................................5 1.2. Методичне забезпечення прийняття стратегічних управлінських рішень щодо вибору зовнішніх ринків ....................................................................22 1.3. Державне регулювання зовнішньоекономічної діяльності вітчизняних підприємств – виробників м'яса та м’ясопродуктів...................................30 Висновки до розділу 1...........................................................................................40 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ "МИРОНІВСЬКИЙ ХЛІБО-ПРОДУКТ"НА СВІТОВОМУ І НАЦІОНАЛЬНОМУ РИНКАХ М’ЯСА …...42 2.1. Світові тенденції розвитку ринку м’яса.....................................................42 2.2. Характеристика ринку м’яса птиці в Україні..........................................50 2.3. Аналіз діяльності ВАТ "Миронівський хлібопродукт"...........................68 Висновки до розділу 2...........................................................................................94 РОЗДІЛ 3. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУА-ЦІЯХ НА ВАТ "МИРОНІВСЬКИЙ ХЛІБОПРОДУКТ" .................................96 3.1. Аналіз стану охорони праці на підприємстві ВАТ «Миронівський хлібо-продукт»………………………………………………………………….96 3.2. Здійснення забою, ветеринарне оброблення тварин, забруднених радіоак-тивними речовинами…………………………………………….………106 РОЗДІЛ 4. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ ЗОВНІШНЬО-ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ "МИРОНІВСЬКИЙ ХЛІБОПРОДУКТ" 4.1. Механізм реалізації резервів ефективності зовнішньоекономічної діяль-ності підприємства…………………………………………………………118 4.2 Формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності ВАТ «Миронів-ський хлібопродукт» з метою виходу на ринки країн арабського сві-ту…………………………………………………………………………...122 4.3. Зміцнення стратегічної поведінки ВАТ «Миронівський хлібопродукт» на відомому ринку Казахстану……………………………………………...130 4.4. Вплив запропонованих заходів на фінансово-економічний стан та зовні-шньоекономічну діяльність підприємства...............................................139 Висновки до розділу 3.........................................................................................145 ВИСНОВКИ.........................................................................................................147 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...........................................................151 ДОДАТКИ............................................................................................................155
Ціна
1000
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи