Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Стратегічний менеджмент
Контрольна робота
№ K-17473
Завдання Підприємство повинно налагодити виробництво певного виду продукції для задоволення потреб споживачів протягом визначеного часу. Конкретна кількість споживачів невідома, але очікується, що вона може становити одне з 5 значень: S1, S2, S3, S4, S5. Для кожного з цих значень існують 5 альтернативних варіантів рішень: А1, А2, А3, А4 і А Для кожного з можливих значень існує найкраща альтернатива з погляду можливих прибутків. Відхтлення від цих альтернатив призводить до зменшення прибутків через підвищення пропозицій над попитом або неповного задоволення попиту Потрібно знайти оптимальну альтернативу випуску продукції з погляду максимізації прибутків за критерієм Байєса за умов, що ймовірності виникнення попиту відповідно становитимуть 0,1; 0,2; 0,3; 0,25 і 0,15, а також за критеріями Лапласа, Вальда, Севіджа за умов повної невизначеності і Гурвіца – за коефіцієнтом оптимізм 0, Завдання Виробник звернувся у відділ маркетингу для зясування сподіваного попиту на товар. Дослідження відділу маркетингу показали: ймовірність того, що попит становитиме 1000 од. товару 0,1; 3000 – 0,5; 5000 – 0,25; 8000 – 0,15. Відхилення від цих рівнів призводить до додаткових витрат або через перевищення пропозиції над попитом становить 2 грн., або через неповне задоволення попиту – 1 грн. за одиницю. Дохід від виробництва – 12 грн. за одиницю. Для прийняття рішення виробнику потрібно враховувати думку директора з маркетингу і фінансового директора щодо їх корисності різних сум доходів Потрібно: визначити, скільки потрібно виробити продукції за допомогою критерію сподіваного доходу, побудувати два графіки корисності і визначити за ними співвідношення до ризику обох директорів, визначити корисність доходів для кожного директора і скільки одиниць продукції потрібно випустити з погляду кожного директора за правилом сподіваної корисності № Корисність доходів, тис.грн Директора з маркетингу Фінансового директора 0 10 40 70 100 0 10 40 70 1 0 6 12 30 100 0 80 90 97 Завдання Для компанії, яка впроваджує новий проект, відомі такі показники: чутливість компанії до ринку до впровадження нового проекту – 1,55, безризикова ставка – 16, середня доходність ринку 20, чутливість до ринку нового продукту – 1, Потрібно розрахувати необхідну доходність нового проекту, якщо 80% капіталу вкладається в існуючі проекти компанії і 20% - у новий проект. За розрахованими даними побудувати лінію надійності ринку цінних паперів
Ціна
20
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи