Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Менеджмент
Контрольна робота
№ K-18069
Підприємство виготовляє продукцію із коротким життєвим циклом. Побудувати матричну структуру управління підприємством з метою розробки чотирьох проектів, залучаючи для цього працівників відповідних підрозділів, якщо: Кількість функціональних служб на підприємстві – 6 (проектно-конструкторське бюро, фінансовий відділ, відділ маркетингу, відділ кадрів, виробничий відділ, відділ матеріально-технічного забезпечення); Розробка другого і третього проектів передбачає освоєння випуску нової продукції; Розробка першого проекту передбачає освоєння нового ринку збуту для продукції підприємства; Розробка четвертого проекту передбачає інтенсифікацію маркетингових зусиль для підвищення частки освоєного ринку збуту для старої продукції підприємства, яка знаходиться на стадії стабілізації Мережа туристичних агенцій «Тріо Тур» спеціалізується на дитячому та сімейному туризмі. Її директор Величко П.Л. має 10-річний досвід роботи у сфері туризму Завдяки менеджерським здібностям директора, «Тріо Тур» із невеличкої компанії, в якій працювало лише 4 людини, у 2007 році перетворилося на мережу туристичних агенцій із загальною чисельністю персоналу 100 працівників (відділення фірми у м.Києві) Компанія пропонує клієнтам найрізноманітніший відпочинок: Крим, узбережжя Азовського моря, Трускавець (Україна), Туреччина, Хорватія, Болгарія, Італія, Єгипет За чотири роки функціонування на ринку України у агентства зявилися постійні клієнти. Вони були задоволені рівнем сервісу компанії, зручністю доставки квитків, якістю турів. Проте, частина клієнтів зацікавилася пропозиціями новостворених фірм-конкурентів. Справа була в тому, що нові туристичні агенції пропонували значні знижки, зокрема застосовувалась накопичувальна система знижок, хоча рівень обслуговування залишав бажати кращого. Але люди орієнтувались на вартість турів Знижки «Тріо - тур» були значно меншими у порівнянні із конкурентами, але репутація агенції була бездоганною. Директор Величко П.Л. зібрав співробітників головного офісу для того, щоб обговорити ситуацію. Підлеглі, цілком покладаючись на досвід свого керівника у цій сфері, висловили свої думки.Жоден із співробітників «Тріо-Тур» не хотів втрачати клієнтів фірми.Тим більше, ситуація дозволяла варіювати вартістю турів Як результат, було прийнято рішення розробити власну систему накопичення знижок для постійних клієнтів та інші маркетингові програми Завдання Яких підходів вимагають управлінські рішення? Управлінські рішення, які мають бути прийняті передбачають формування такої цінової політики, яка б дозволила не втрачати клієнтів і залучати нових Рішення директора мережі туристичних агенцій «Тріо-Тур» було раціональним чи інтуїтивним? Відповідь обґрунтуйте Охарактеризуйте управлінське рішення директора за іншими класифікаційними ознаками: за сферою охоплення, за рівнем прийняття, за характером розв’язуваних задач, за способом прийняття, за терміном дії наслідків, за регламентацією
Ціна
10
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи