Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
стратигічний менеджмент
Книга
№ K-18577
ЗМІСТ Вступ 7 Розділ 1. Стратегічний менеджмент: сутність, етапи роз витку й особливості в сучасних умовах 10 1.1. Концепція управління організацією 11 1.2. Еволюція системи управління організацією 15
1.2.1. Основні етапи розвитку менеджменту в зарубіжних корпораціях 15 1.2.2. Розвиток вітчизняного управління підприємствами 20 1.3. Сутність і структура системи стратегічного мене джменту 23 1.3.1. Поняття стратегічного менеджменту 23 1.3.2. Елементи системи стратегічного менеджменту 26 1.3.3. Стадії процесу стратегічного управління 31 1.4. Особливості стратегічного менеджменту в сучас них умовах 33 1.4.1. Основні риси сучасної системи менеджменту 33 1.4.2. Доцільність і можливості розроблення стратегії організації 35 Контрольні питання вибору відповідей 37 Питання для поглибленої самоперевірки 40 Практичні завдання 40 Ситуаційна вправа 41 Розділ 2. Стратегічне планування в організації 43 2.1. Роль планування в різних управлінських системах 44 2.2. Процес планування стратегії організації 47 2.3. Стадії розроблення загальної стратегії 49
Зміст 2.4. Особливості формування бізнес-стратегії 54 2.5. Організування розроблення стратегії 58 Контрольні питання вибору відповідей 63 Питання для поглибленої самоперевірки 66 Практичні завдання 66 Ситуаційна вправа 66 Розділ 3. Визначення місії та цілей організації 70 3.1. Формулювання та характеристика елементів місії 71 3.2. Поняття, види та принципи формулювання цілей організації 75 3.3. Процес визначення цілей 79 3.4. Організування формування цілей 84 Контрольні питання вибору відповідей 89 Питання для поглибленої самоперевірки 91 Практичні завдання 92 Ситуаційна вправа 92 Розділ 4. Стратегічна діагностика середовища організації... 94 4.1. Методичний підхід до діагностики середовища ... 95 4.2. Попереднє дослідження зовнішнього та внутрішнього середовища організації 97
4.2.1. Аналіз макрооточення 97 4.2.2. Аналіз безпосереднього оточення 98 4.2.3. Аналіз внутрішнього середовища 103
4.3. Методи ситуаційного аналізу 106 4.4. Прогнозування тенденцій зміни середовища організації 115 4.5. Інформаційне забезпечення аналізу середовища — 122 Контрольні питання вибору відповідей 125 Питання для поглибленої самоперевірки 127 Практичні завдання 128 Ситуаційна вправа 128 Розділ 5. Стратегічний аналіз потенціалу ринку й органі зації 132 5.1. Стратегічна сегментація ринку 133 5.2. Оцінка привабливості ринку 138 4
Зміст 5.2.1. Метод оцінки перспектив СЗГ за критерієм "зростання ринку" 138 5.2.2. Багатокритеріальний метод оцінки привабливості ринку 148
5.3. Аналіз стратегічного потенціалу організації 153 5.4. Оцінка конкурентоспроможності організації 160
5.4.1. Аналіз позиції організації в конкурентній боротьбі за методом конкурентних переваг 160 5.4.2. Визначення конкурентного статусу організації за відносними показниками 165 5.4.3. Інформаційне забезпечення конкурентного аналізу 170 Контрольні питання вибору відповідей 173 Питання для поглибленої самоперевірки 175 Практичні завдання 175 Ситуаційна вправа 176 Розділ 6. Генерація й аналіз стратегічних альтернатив .... 179 6.1. Методи генерації й аналізу альтернатив на бізнес- рівні 180 6.1.1. Модель "крива досвіду" 180 6.1.2. Модель "життєвий цикл попиту" 183 6.1.3. Метод PIMS 187 6.1.4. Модель "товар — ринок" 190 6.1.5. Модель М. Портера 192 6.2. Методи портфельного аналізу організації 195 6.2.1. Характеристика й основні етапи аналізу господарського портфеля 195 6.2.2. Аналіз темпів приросту та частки ринку за методом Бостонської консалтингової групи 198 6.2.3. Побудова матриці "привабливість — конкурентоспроможність", її переваги та недоліки 207 6.2.4. Аналіз галузевої привабливості — конкурентоспроможності за методом "Шелл" — DPM 214 6.2.5. Дослідження результатів портфельного аналізу ... 216 Контрольні питання вибору відповідей 218 Питання для поглибленої самоперевірки 220 Практичні завдання 220 Ситуаційна вправа 222 5
Зміст Розділ 7. Вибір стратегії організації 224 7.1. Типи стратегій організації 225 7.1.1. Типологія загальних стратегій 225 7.1.2. Основні класифікації конкурентних стратегій — 230 7.2. Перегляд стратегічних альтернатив і вибір стра тегії 238 7.2.1. Методи перегляду альтернативних стратегій 238 7.2.2. Основні чинники вибору стратегії 242 7.2.3. Принципи розроблення успішних стратегій 249 7.3. Оцінка вибраної стратегії 251 Контрольні питання вибору відповідей 255 Питання для поглибленої самоперевірки 257 Практичні завдання 258 Ситуаційна вправа 259 Розділ 8. Управління реалізацією стратегії 262 8.1. Розроблення стратегічного плану 263 8.2. Зміни на стадії реалізації стратегії 266
8.2.1. Завдання та рівні стратегічних змін 266 8.2.2. Організаційна структура як об'єкт стратегічних змін 270 8.2.3. Зміни в організаційній культурі 280 8.2.4. Типи стратегічних змін 283 8.2.5. Впровадження стратегічних змін в організації.... 290 8.3. Контроль реалізації стратегічного плану 293 Контрольні питання вибору відповідей 295 Питання для поглибленої самоперевірки 297 Практичні завдання 297 Ситуаційна вправа 298 Додатки 300 Додаток 1. SWOT-аналіз середовища ВАТ "Автодорсер- віс" 300 Додаток 2. Портфельний аналіз ВАТ "Карпати" методом Бостонської консалтингової групи 338 Бібліографічний список 353 Предметний покажчик 360 б
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи