Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Управління сферою сервісу №369
Курсова
№ K-4101
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи управління сферою сервісу 1.1 Сутність сфери сервісу та її особливості 1.2 Операційний менеджмент у сфері сервісу 1.3 Особливості управління якістю сфери сервісу Розділ 2. Дослідження стану управління сферою сервісу ВАТ «Черкасицивільпроект» 2.1 Організаційно-економічна характеристика ВАТ «Черкасицивільпроект» 2.2 Особливості управління якістю послуг організації Розділ 3. Шляхи удосконалення управління якістю сфери послуг ВАТ «Черкасицивільпроект» Висновки Список використаних джерел Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи