Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Управління сферою сервісу №371
Курсова
№ K-4785
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи управління сферою сервісу 1.1 Сутність сфери сервісу та її особливості 1.2 Операційний менеджмент у сфері сервісу 1.3 Особливості управління якістю сфери послуг Розділ 2. Дослідження стану управління сферою сервісу міської лікарні № 1 м. Черкаси 2.1 Загальна характеристика міської лікарні № 1 м. Черкаси 2.2 Основні показники діяльності бюджетної установи 2.3 Особливості управління якістю послуг організації Розділ 3. Шляхи удосконалення управління якістю сфери послуг міської лікарні №1 м. Черкаси Висновки Список використаних джерел Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи