Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Управління сферою сервісу №371
Курсова
№ K-4785
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи управління сферою сервісу 1.1 Сутність сфери сервісу та її особливості 1.2 Операційний менеджмент у сфері сервісу 1.3 Особливості управління якістю сфери послуг Розділ 2. Дослідження стану управління сферою сервісу міської лікарні № 1 м. Черкаси 2.1 Загальна характеристика міської лікарні № 1 м. Черкаси 2.2 Основні показники діяльності бюджетної установи 2.3 Особливості управління якістю послуг організації Розділ 3. Шляхи удосконалення управління якістю сфери послуг міської лікарні №1 м. Черкаси Висновки Список використаних джерел Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи