Меню сайту

Нові користувачі
sasha2006
Користувачі
19.11.2024
Ліза
Користувачі
12.11.2024
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Чи даєте Ви хабарі викладачам?


аватар
Федорова Лідія Юріївна

Рейтинг: 21.1
аватар
Липовецька Юлія Володимирівна

Рейтинг: 10
аватар
Андрос Олег Анатолійович

Рейтинг: 10
Дубініна Яна Юріївна

Рейтинг: 119.2
Грацонь Ірина Олександрівна

Рейтинг: 12
аватар
Брагіна Катерина Ігорівна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Методика виклладання біології у процесі вивчення живої природи


Курсова
K-10262

План
Вступ.
Розділ І. Концептуальні засади формування змісту біологічної освіти та знань про живу природу.
1.1. Сучасні проблеми змісту шкільноі освіти.
1.2. Теоретичні основи відображення цілісності життя в змісті біологічної освіти.
1.3. Особливості змісту інформації стосовно рівнів організації живої природи.
Розділ ІІ. Методика формування цілісних знань школярів про живу природу у класній та позакласній роботі з предмету біології.
2.1. Методика проведення екскурсії «Грунт, як середовище перебування організмів».
2.2. Урок «Основні положення теорії Чарлза Дарвіна. Екскурсія в природу».
2.3. Урок (урок-семінар). «Узагальнення. Єдність людини та довкілля».
Висновки.
Список використаної літератури.
Вступ
Проблема відображення цілісності життя в змісті шкільного курсу «Біологія» набуває особливого звучання в контексті ідей синергетики. Її значення зумовлене радикальною зміною методологі¬чних парадигм вивчення природи, новими вимогами до вивчення природничих дисциплін в загальноосвітніх навчальних закладах, розглядом шкільного курсу біології насамперед як світоглядної дисципліни, яка повинна забезпечити формування в учнів наукової картини світу, нової стратегії поведінки людини в біосфері, системного екологізованого мислення.
У працях СУ. Гончаренка, І.Д. Зверєва, Л.Я. Зоріної, В.Р. Ільченко, Г.С. Калінової, Б.Д. Комісарова, А.М. М'ягкової, Л.В. Тарасова, А.Г. Хрипкової та інших вчених доведено, що розв'язання цих завдань шкільної природничо-наукової освіти потребує розробки проблеми формування цілісності, системності знань школярів про живу природу. А оскільки провідним системотвірним фактором є зміст, то відображення цілісності життя має безпосередній зв'язок із зазначеними проблемами.
У цих дослідженнях виділені методологічні положення, ідеї сучасної при-родничо-наукової картини світу, які лежать в основі формування цілісності знань про природу, розкриті шляхи та засоби конструювання змісту освіти з метою формування НКС, виділені умови формування системних знань школярів про природу.
На мій погляд, зазначені підходи ускладнюють:
• вирішення головної мети біологічної освіти - формування в учнів ціліс-ної картини живої природи;
• здійснення інтеграції наук, об'єктом вивчення яких є життя, в єдиний на-вчальний предмет біології.
Актуальність теми: Необхідність вирішення даних суперечностей зумов-лює актуальність проблеми відображення цілісності живої природи в змісті шкільного курсу «Біологія». її дослідження має принципово важливе значення для удосконалення змісту біологічної освіти школярів, формування знання но-вого типу, яке забезпечить тісний зв'язок людини з середовищем її існування — природою.
Мета: Повністю і всебічно розглянути методику викладання біології в процесі вивчення живої природи.
Завдання:
 розглянути концептуальні засади формування змісту біологічної освіти та знань про живу природу.
 навести приклади методик формування цілісних знань школярів про живу природу у класній та позакласній роботі з предмету біо-логії.
Ціна

50 грн.

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3761
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3761
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 8
Гостей: 8
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.