Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Методика виклладання біології у процесі вивчення живої природи
Курсова
№ K-10262
План Вступ. Розділ І. Концептуальні засади формування змісту біологічної освіти та знань про живу природу. 1.1. Сучасні проблеми змісту шкільноі освіти. 1.2. Теоретичні основи відображення цілісності життя в змісті біологічної освіти. 1.3. Особливості змісту інформації стосовно рівнів організації живої природи. Розділ ІІ. Методика формування цілісних знань школярів про живу природу у класній та позакласній роботі з предмету біології. 2.1. Методика проведення екскурсії «Грунт, як середовище перебування організмів». 2.2. Урок «Основні положення теорії Чарлза Дарвіна. Екскурсія в природу». 2.3. Урок (урок-семінар). «Узагальнення. Єдність людини та довкілля». Висновки. Список використаної літератури. Вступ Проблема відображення цілісності життя в змісті шкільного курсу «Біологія» набуває особливого звучання в контексті ідей синергетики. Її значення зумовлене радикальною зміною методологі¬чних парадигм вивчення природи, новими вимогами до вивчення природничих дисциплін в загальноосвітніх навчальних закладах, розглядом шкільного курсу біології насамперед як світоглядної дисципліни, яка повинна забезпечити формування в учнів наукової картини світу, нової стратегії поведінки людини в біосфері, системного екологізованого мислення. У працях СУ. Гончаренка, І.Д. Зверєва, Л.Я. Зоріної, В.Р. Ільченко, Г.С. Калінової, Б.Д. Комісарова, А.М. М'ягкової, Л.В. Тарасова, А.Г. Хрипкової та інших вчених доведено, що розв'язання цих завдань шкільної природничо-наукової освіти потребує розробки проблеми формування цілісності, системності знань школярів про живу природу. А оскільки провідним системотвірним фактором є зміст, то відображення цілісності життя має безпосередній зв'язок із зазначеними проблемами. У цих дослідженнях виділені методологічні положення, ідеї сучасної при-родничо-наукової картини світу, які лежать в основі формування цілісності знань про природу, розкриті шляхи та засоби конструювання змісту освіти з метою формування НКС, виділені умови формування системних знань школярів про природу. На мій погляд, зазначені підходи ускладнюють: • вирішення головної мети біологічної освіти - формування в учнів ціліс-ної картини живої природи; • здійснення інтеграції наук, об'єктом вивчення яких є життя, в єдиний на-вчальний предмет біології. Актуальність теми: Необхідність вирішення даних суперечностей зумов-лює актуальність проблеми відображення цілісності живої природи в змісті шкільного курсу «Біологія». її дослідження має принципово важливе значення для удосконалення змісту біологічної освіти школярів, формування знання но-вого типу, яке забезпечить тісний зв'язок людини з середовищем її існування — природою. Мета: Повністю і всебічно розглянути методику викладання біології в процесі вивчення живої природи. Завдання: розглянути концептуальні засади формування змісту біологічної освіти та знань про живу природу. навести приклади методик формування цілісних знань школярів про живу природу у класній та позакласній роботі з предмету біо-логії.
Ціна
50 грн.
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи