Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Методика виклладання біології у процесі вивчення живої природи
Курсова
№ K-10262
План Вступ. Розділ І. Концептуальні засади формування змісту біологічної освіти та знань про живу природу. 1.1. Сучасні проблеми змісту шкільноі освіти. 1.2. Теоретичні основи відображення цілісності життя в змісті біологічної освіти. 1.3. Особливості змісту інформації стосовно рівнів організації живої природи. Розділ ІІ. Методика формування цілісних знань школярів про живу природу у класній та позакласній роботі з предмету біології. 2.1. Методика проведення екскурсії «Грунт, як середовище перебування організмів». 2.2. Урок «Основні положення теорії Чарлза Дарвіна. Екскурсія в природу». 2.3. Урок (урок-семінар). «Узагальнення. Єдність людини та довкілля». Висновки. Список використаної літератури. Вступ Проблема відображення цілісності життя в змісті шкільного курсу «Біологія» набуває особливого звучання в контексті ідей синергетики. Її значення зумовлене радикальною зміною методологі¬чних парадигм вивчення природи, новими вимогами до вивчення природничих дисциплін в загальноосвітніх навчальних закладах, розглядом шкільного курсу біології насамперед як світоглядної дисципліни, яка повинна забезпечити формування в учнів наукової картини світу, нової стратегії поведінки людини в біосфері, системного екологізованого мислення. У працях СУ. Гончаренка, І.Д. Зверєва, Л.Я. Зоріної, В.Р. Ільченко, Г.С. Калінової, Б.Д. Комісарова, А.М. М'ягкової, Л.В. Тарасова, А.Г. Хрипкової та інших вчених доведено, що розв'язання цих завдань шкільної природничо-наукової освіти потребує розробки проблеми формування цілісності, системності знань школярів про живу природу. А оскільки провідним системотвірним фактором є зміст, то відображення цілісності життя має безпосередній зв'язок із зазначеними проблемами. У цих дослідженнях виділені методологічні положення, ідеї сучасної при-родничо-наукової картини світу, які лежать в основі формування цілісності знань про природу, розкриті шляхи та засоби конструювання змісту освіти з метою формування НКС, виділені умови формування системних знань школярів про природу. На мій погляд, зазначені підходи ускладнюють: • вирішення головної мети біологічної освіти - формування в учнів ціліс-ної картини живої природи; • здійснення інтеграції наук, об'єктом вивчення яких є життя, в єдиний на-вчальний предмет біології. Актуальність теми: Необхідність вирішення даних суперечностей зумов-лює актуальність проблеми відображення цілісності живої природи в змісті шкільного курсу «Біологія». її дослідження має принципово важливе значення для удосконалення змісту біологічної освіти школярів, формування знання но-вого типу, яке забезпечить тісний зв'язок людини з середовищем її існування — природою. Мета: Повністю і всебічно розглянути методику викладання біології в процесі вивчення живої природи. Завдання: розглянути концептуальні засади формування змісту біологічної освіти та знань про живу природу. навести приклади методик формування цілісних знань школярів про живу природу у класній та позакласній роботі з предмету біо-логії.
Ціна
50 грн.
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи