Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Вивчення ставлення молоді до престижності сільськогосподарської праці серед студентів
Наукова стаття
№ K-22907
ЗМІСТ 1. Вступ. 2. Теоретична частина 2.1 Трудова діяльність як найважливіший вид соціальної діяльності. 2.2 Стимулювання праці 2.3 Ставлення до праці 3. Діаграми: 3. 1. Діаграма опитування студентів у технікумі за спеціальностями .
«Механізація сільського господарства» — техніки-механіки
3.2. Діаграма, що показує вік опитуваних. 3.3. Діаграма місця проживання (приписки). 3.4. Діаграма місця проживання на час навчання в коледжі. 3.5. Діаграма: хто за професією ваші батьки? 3.6. Діаграма віддаленості місця проживання від коледжу. 3.7. Діаграма: яка з професій, на вашу думку, є найпрестижнішою? 3.8. Діаграма: чим обумовлений ваш вибір навчання в аграрному навчальному закладі? 3.9. Діаграма: Оцінка характеру роботи у сільському господарстві. 3.10. Діаграма: який з перерахованих чинників майбутньої професії є для вас найважливішим? 3.11. Діаграма оцінки життя в селі. 3.12. Діаграма: люди, які проживають в сільській місцевості… 3.13. Діаграма: плани стосовно місця проживання і праці: 3.14. Діаграма: плануєте працювати за спеціальністю, яку здобуваєте? 3.15. Діаграма: як ви думаєте, чи зростатиме престиж аграрних спеціальностей в майбутньому? 3.16. Діаграма: чи працювали ви до вступу до коледжу? 3.17. Діаграма: що найбільше вплинуло на вашу думку щодо сільськогосподарської праці?
«Електрифікація та автоматизація сільського господарства» — техніки-електрики
3.18. Діаграма, що показує вік опитуваних. 3.19. Діаграма місця проживання (приписки). 3.20. Діаграма місця проживання на час навчання в коледжі. 3.21. Діаграма: хто за професією ваші батьки? 3.22. Діаграма віддаленості місця проживання від коледжу. 3.23. Діаграма: яка з професій, на вашу думку, є найпрестижнішою? 3.24. Діаграма: чим обумовлений ваш вибір навчання в аграрному навчальному закладі? 3.25. Діаграма: Оцінка характеру роботи у сільському господарстві. 3.26. Діаграма: який з перерахованих чинників майбутньої професії є для вас найважливішим? 3.27. Діаграма оцінки життя в селі. 3.28. Діаграма: люди, які проживають в сільській місцевості… 3.29. Діаграма: плани стосовно місця проживання і праці: 3.30. Діаграма: плануєте працювати за спеціальністю, яку здобуваєте? 3.31. Діаграма: як ви думаєте, чи зростатиме престиж аграрних спеціальностей в майбутньому? 3.32. Діаграма: чи працювали ви до вступу до коледжу? 3.33. Діаграма: що найбільше вплинуло на вашу думку щодо сільськогосподарської праці?
«Обслуговування устаткування і систем газопостачання» — техніки газового господарства
3.34. Діаграма, що показує вік опитуваних. 3.35. Діаграма місця проживання (приписки). 3.36. Діаграма місця проживання на час навчання в коледжі. 3.37. Діаграма: хто за професією ваші батьки? 3.38. Діаграма віддаленості місця проживання від коледжу. 3.39. Діаграма: яка з професій, на вашу думку, є найпрестижнішою? 3.40. Діаграма: чим обумовлений ваш вибір навчання в аграрному навчальному закладі? 3.41. Діаграма: Оцінка характеру роботи у сільському господарстві. 3.42. Діаграма: який з перерахованих чинників майбутньої професії є для вас найважливішим? 3.43. Діаграма оцінки життя в селі. 3.44. Діаграма: люди, які проживають в сільській місцевості… 3.45. Діаграма: плани стосовно місця проживання і праці: 3.46. Діаграма: плануєте працювати за спеціальністю, яку здобуваєте? 3.47. Діаграма: як ви думаєте, чи зростатиме престиж аграрних спеціальностей в майбутньому? 3.48. Діаграма: чи працювали ви до вступу до коледжу? 3.49. Діаграма: що найбільше вплинуло на вашу думку щодо сільськогосподарської праці?
«Організація і технологія ведення фермерського господарства» — технологи-організатори сільськогосподарського виробництва (фермери); «Організація виробництва» — менеджери; «Економіка підприємства» — економісти.
3.50. Діаграма, що показує вік опитуваних. 3.51. Діаграма місця проживання (приписки). 3.52. Діаграма місця проживання на час навчання в коледжі. 3.53. Діаграма: хто за професією ваші батьки? 3.54. Діаграма віддаленості місця проживання від коледжу. 3.55. Діаграма: яка з професій, на вашу думку, є найпрестижнішою? 3.56. Діаграма: чим обумовлений ваш вибір навчання в аграрному навчальному закладі? 3.57. Діаграма: Оцінка характеру роботи у сільському господарстві. 3.58. Діаграма: який з перерахованих чинників майбутньої професії є для вас найважливішим? 3.59. Діаграма оцінки життя в селі. 3.60. Діаграма: люди, які проживають в сільській місцевості… 3.61. Діаграма: плани стосовно місця проживання і праці: 3.62. Діаграма: плануєте працювати за спеціальністю, яку здобуваєте? 3.63. Діаграма: як ви думаєте, чи зростатиме престиж аграрних спеціальностей в майбутньому? 3.64. Діаграма: чи працювали ви до вступу до коледжу? 3.65. Діаграма: що найбільше вплинуло на вашу думку щодо сільськогосподарської праці?
4. Висновки. 5. Література.
ВСТУП Характер і зміст праці формують ставлення до неї - історично змінну характеристику трудової діяльності. Ставлення до праці - це емоційно-волева настанова особистості на працю, тобто вираження її позиції. Залежно від змісту і характеру праці переважає ставлення до неї, як до засобу, що забезпечує існування, чи як до нагальної життєвої потреби. У першому випадку праця має для людини лише інструментальну цінність, бо виступає як засіб реалізації інших потреб, що можуть перебувати поза самою працею. Наприклад посада, котра дає право доступу до якогось ексклюзивного клубу, а отже, можливість проводити дозвілля з-поміж «сильних світу цього», за побутовою шкалою цінностей може перевищувати цінність самої праці, її фахову привабливість. Тож ставлення до праці може бути як до: • суспільно важливої цінності, що визначає місце трудової діяльності в загальній системі цінностей суспільства та особистості; • конкретного виду трудової діяльності, професії, що має певний суспільний статус і престиж; • конкретної роботи з урахуванням змісту та умов праці, потреб і мотивів, зв'язаних з даною роботою, на даному робочому місці, у даній виробничій організації. Таке ставлення поєднує орієнтацію трудової поведінки, реальну поведінку, оцінювання працівниками трудової ситуації (вербальну поведінку). Об'єктивними показниками ставлення до праці є такі, що характеризують рівень відповідальності, сумлінності, ініціативності та дисциплінованості. Виділяють такі типи ставлення до праці: супернормативне - винятково сумлінне, яке відповідає всім чинним нормам; субнормативне - недостатньо сумлінне; ненормативне - несумлінне, недбале, байдуже. Як відомо, з метою подолання байдужості до праці використовуються преміювання, гнучкий режим роботи, заохочення вільним часом, раціоналізація і гуманізація праці тощо. До речі, раціоналізація більше стосується стимулювання, а гуманізація - мотивації праці. Мотивація праці (від фр. мotif - збудження) - усвідомлене спонукання до активної трудової діяльності суб'єкта, пов'язане з намаганням задовольнити певні потреби. Мотиви є внутрішніми чинниками. Вони тісно зв'язані із цінностями й ціннісними орієнтаціями. Ступінь задоволення працею, що є головним у вивченні соціології, - це суб'єктивна оцінка працівниками можливостей реалізації своїх вимог до змісту, характеру та умов праці. Задоволення є комплексним показником, оскільки воно визначається не тільки змістом і характером праці, а й умовами праці, зарплатою, відносинами в колективі тощо. Цей показник є визначальним у трудовій адаптації працівників. Об’єктом нашої роботи є ставлення молоді до престижності сільськогосподарської праці. Мета: дослідити ставлення студентів коледжу до престижності сільськогосподарської праці
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи