Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ЛЕКСИКО-СИНТАКСИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМНОЇ КОМУНІКАЦІЇ НА ФРАНЦУЗЬКОМУ ТЕЛЕБАЧЕННІ
Курсова
№ K-21111
Вступ РОЗДІЛ 1. Теоритичне обгрунтування вивчення поняття рекламної комунікації 1.1. Реклама як вид комунікації 1.2. Вимоги до тексту реклами Висновки до першого розділу РОЗДІЛ 2. Лексико-Синтаксичні особливості мови реклами на французькому телебаченні 2.1 Практичне обгрунтування поняття рекламної комунікації на телебаченні 2.2Використання синтаксичних засобів на прикладі лозунгів харчових продуктів Висновки до другого розділу Висновок Список використаної літератури Додатки( відеофайли французького телебачення) Сама робота отримала оцінку 80 балів зі 100
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи