Меню сайту

Нові користувачі
sasha2006
Користувачі
19.11.2024
Ліза
Користувачі
12.11.2024
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Чи даєте Ви хабарі викладачам?


аватар
Роман

Рейтинг: 10
Яремин Олександра Василівна

Рейтинг: 10
Костюк Вікторія Миколаївна

Рейтинг: 16
аватар
Шиленко Яна Валеріївна

Рейтинг: 10
аватар
Комарницький Євген Євгенович

Рейтинг: 10
Козловський Вадим Леонідович

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Комерційна діяльність


Курсова
K-21086

ЗМІСТ

Вступ………………………………………………………………………………….5
Розділ 1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства…7
1.1. Дослідження структури ринку безалкогольних напоїв України ………..7
1.2. Історичні аспекти розвитку ЗАТ «Ерлан» ........................................……..11
1.3. Аналіз основних показників виробничо-господарської діяльності ЗАТ «Ерлан»..........................................………………………………………………13
1.4. Оцінювання параметрів товару та цінової політики підприємства………14
1.5. Організація роботи відділів матеріально-технічного забезпечення та збуту
Розділ 2. Організація комерційної діяльності ЗАТ «Ерлан»..........................................…………………………………………………22
2.1. Організація комерційної діяльності із закупівлі матеріальних ресурсів на ЗАТ «Ерлан».......................……………………………………………………..22
2.1.1. Визначення потреби підприємства в матеріальних ресурсах та розробка плану їх закупівель……………………………………………….22
2.1.2. Аналіз ринку сировини і матеріалів та вибір постачальників ресурсів…………….........................................................................................25
2.2. Організація комерційної діяльності з оптового продажу продукції на підприємстві ЗАТ «Ерлан»..........................................………………………….31
2.2.1. Дослідження ринків збуту продукції………………………………31
2.2.2. Аналіз асортименту продукції ЗАТ «Ерлен»...........................................34
2.2.3. Вибір оптових покупців товарів та організація раціональних господарських зв’язків з ними…………………………………………….37
2.2.4. Аналіз збутової системи ЗАТ «Ерлан».........................................…..40
2.3. Організація комерційної діяльності з роздрібного продажу продукції компанії «Ерлан», що реалізуються в магазині «Сільпо».......................……45
2.3.1. Аналіз купівельного попиту на продукцію компанії «Ерлан», що реалізуються в магазині «Сільпо».......................……….…………………45
2.3.2. Дослідження асортименту товарів компанії «Ерлан» в магазині «Сільпо»..............……………………………………………………………48
2.3.3. Організація торгово-технологічного процесу в магазині «Сільпо»……………………………………………………………………..52
2.3.4. Рекламно-інформаційна діяльність компанії «Ерлан» у магазині «Сільпо»................…………………………………………….…………….56
Розділ 3. Розроблення заходів щодо підвищення ефективності комерційної діяльності ЗАТ «Ерлан».........................………………………………………….58
3.1. Основні напрями підвищення ефективності комерційної діяльності ЗАТ «Ерлан».............................……………………………………………………….58
3.1.1. Обґрунтування пропозицій щодо поліпшення комерційної роботи ЗАТ «Ерлан» з оптової закупівлі товарів....………………………………58
3.1.2. Обґрунтування пропозицій щодо поліпшення комерційної роботи ЗАТ «Ерлан» з оптового продажу товарів....…………………………….59
3.1.3. Обґрунтування пропозицій щодо поліпшення комерційної роботи ЗАТ «Ерлан» з роздрібного продажу товарів .....………………………..61
3.2. Розроблення заходу щодо підвищення комерційної роботи ЗАТ «Ерлан» з роздрібного продажу товарів............................………………………………..62
3.2.1. Розрахунок бюджету організації продажу товарів за допомогою вендингу…………………………………...…………………………………62
3.2.2. Визначення показників економічної ефективності організації продажу товарів за допомогою вендингу……………………………….…66
Висновки…………………………………………………………………………....72
Список використаної літератури………………………………………………….74
Додатки……………………………………………………………………………..75
Ціна

150

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3761
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3761
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 9
Гостей: 9
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.