Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Комерційна діяльність
Курсова
№ K-21086
ЗМІСТ
Вступ………………………………………………………………………………….5 Розділ 1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства…7 1.1. Дослідження структури ринку безалкогольних напоїв України ………..7 1.2. Історичні аспекти розвитку ЗАТ «Ерлан» ........................................……..11 1.3. Аналіз основних показників виробничо-господарської діяльності ЗАТ «Ерлан»..........................................………………………………………………13 1.4. Оцінювання параметрів товару та цінової політики підприємства………14 1.5. Організація роботи відділів матеріально-технічного забезпечення та збуту Розділ 2. Організація комерційної діяльності ЗАТ «Ерлан»..........................................…………………………………………………22 2.1. Організація комерційної діяльності із закупівлі матеріальних ресурсів на ЗАТ «Ерлан».......................……………………………………………………..22 2.1.1. Визначення потреби підприємства в матеріальних ресурсах та розробка плану їх закупівель……………………………………………….22 2.1.2. Аналіз ринку сировини і матеріалів та вибір постачальників ресурсів…………….........................................................................................25 2.2. Організація комерційної діяльності з оптового продажу продукції на підприємстві ЗАТ «Ерлан»..........................................………………………….31 2.2.1. Дослідження ринків збуту продукції………………………………31 2.2.2. Аналіз асортименту продукції ЗАТ «Ерлен»...........................................34 2.2.3. Вибір оптових покупців товарів та організація раціональних господарських зв’язків з ними…………………………………………….37 2.2.4. Аналіз збутової системи ЗАТ «Ерлан».........................................…..40 2.3. Організація комерційної діяльності з роздрібного продажу продукції компанії «Ерлан», що реалізуються в магазині «Сільпо».......................……45 2.3.1. Аналіз купівельного попиту на продукцію компанії «Ерлан», що реалізуються в магазині «Сільпо».......................……….…………………45 2.3.2. Дослідження асортименту товарів компанії «Ерлан» в магазині «Сільпо»..............……………………………………………………………48 2.3.3. Організація торгово-технологічного процесу в магазині «Сільпо»……………………………………………………………………..52 2.3.4. Рекламно-інформаційна діяльність компанії «Ерлан» у магазині «Сільпо»................…………………………………………….…………….56 Розділ 3. Розроблення заходів щодо підвищення ефективності комерційної діяльності ЗАТ «Ерлан».........................………………………………………….58 3.1. Основні напрями підвищення ефективності комерційної діяльності ЗАТ «Ерлан».............................……………………………………………………….58 3.1.1. Обґрунтування пропозицій щодо поліпшення комерційної роботи ЗАТ «Ерлан» з оптової закупівлі товарів....………………………………58 3.1.2. Обґрунтування пропозицій щодо поліпшення комерційної роботи ЗАТ «Ерлан» з оптового продажу товарів....…………………………….59 3.1.3. Обґрунтування пропозицій щодо поліпшення комерційної роботи ЗАТ «Ерлан» з роздрібного продажу товарів .....………………………..61 3.2. Розроблення заходу щодо підвищення комерційної роботи ЗАТ «Ерлан» з роздрібного продажу товарів............................………………………………..62 3.2.1. Розрахунок бюджету організації продажу товарів за допомогою вендингу…………………………………...…………………………………62 3.2.2. Визначення показників економічної ефективності організації продажу товарів за допомогою вендингу……………………………….…66 Висновки…………………………………………………………………………....72 Список використаної літератури………………………………………………….74 Додатки……………………………………………………………………………..75
Ціна
150
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи