Меню сайту

Нові користувачі
sasha2006
Користувачі
19.11.2024
Ліза
Користувачі
12.11.2024
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Який курс найскладніший?


аватар
Муравський Руслан Степанович

Рейтинг: 10
Сабов Анна-Марія Іванівна

Рейтинг: 10
аватар
Срібна Любов Василівна

Рейтинг: 10
аватар
Паньків Марян Степанович

Рейтинг: 10
аватар
Болгарін Володимир Володимирович

Рейтинг: 10
аватар
Жижикова Юлія Олегівна

Рейтинг: 10

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Формування цінової політики в магазині


Курсова
K-20251

Вступ
Розділ 1. Особливості формування цінової політики в магазині ……………………...5
1.1. Роздрібна ціна: суть, структура ……………………………………………………..5
1.2. Цінова політика в магазині ……………………………………………………….....6
Розділ 2. Аналіз цінової політики на прикладі ПП "Будівельник"…………………..11
2.1. Загальна характеристика діяльності ПП "Будівельник"………………………….11
2.2. Цінова політика підприємства……...........................................................................18
Розділ 3. Проблеми та шляхи вирішення………………………………………………20
3.1. Удосконалення цінової політики ПП "Будівельник"……………………………..20
Висновки і пропозиції
Список використаних джерел
Додатки

Вступ

Будь-якому торговельному підприємству, що працює на ринку, слід мати чітку цінову політику, від якості розробки якої істотно залежать результати його діяльності. Вона має формуватись у нерозривному зв’язку зі стратегічною лінією розвитку підприємства, з усіма змінами, яких воно зазнає в умовах ринкових відносин. Цінова політика є найважливішим механізмом, що забезпечує пріоритети економічного розвитку торгівельного підприємства і впливає на: обсяги господарської діяльності, формування іміджу, рівень фінансового стану та конкурентоспроможність.
Розробка цінової політики має забезпечити умови досягнення стратегічних цілей торгівельного підприємства і підкреслити цільові орієнтири ціноутворення, методи визначення базового рівня цін, умови і розміри їх диференціації і коректування.
Сучасний період розвитку економіки України характеризується загостренням конкурентної боротьби серед суб’єктів підприємницької діяльності практично в усіх галузях. Особливо чітко це проявляється в торгівлі, де рівень конкуренції настільки високий, що сприяє виходу з ринку окремих підприємств. Щоб успішно працювати на ринку підприємство торгівлі має проводити ефективну політику розвитку, однією з складових якої є цінова політика. Невідповідність існуючого теоретико-методичного інструментарію формування цінової політики запитам практики актуалізує необхідність його удосконалення.
Мета моєї курсової роботи полягає в розвитку теоретичних положень і розробці методичних рекомендацій щодо вдосконалення механізму формування цінової політики магазину.
Завданнями курсової роботи є:
- визначити суть та структуру роздрібної ціни;
- дослідити цінову політику;
- проаналізувати цінову політику на прикладі ПП "Будівельник";
- виявити шляхи удосконалення цінової політики ПП "Будівельник";
Предметом дослідження є теоретичне та методичне забезпечення механізму розробки цінової політики магазину.
Обєктом дослідження є процес формування цінової політики магазину ПП "Будівельник"
Приватне підприємство "Будівельник" засноване в 2001 році. Форма власності – приватна. Галузь – роздрібна торгівля недержавних організацій, крім споживчої кооперації. Вид економічної діяльності – це торгівля іншими непродовольчими товарами споживчого призначення.
Адреса підприємства: Івано–Франківська область, м. Коломия, вул. Січових Стрільців 58б.
Методи дослідження: теоретичного узагальнення, аналізу і синтезу, статистичного аналізу.
Обсяг роботи складає 26 сторінок, в роботі наведено 5 додатків.
Структура роботи. Дана робота складається із вступу, трьох розділів, висновку, списку використаної літератури та додатків.
Теоретичною базою дослідження є наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених з питань ціноутворення, законодавчі і нормативні акти України.
Методологічною основою дослідження є діалектичний метод пізнання, фундаментальні положення економічної теорії, загальнонаукові принципи проведення досліджень.
У роботі використані ідеї таких науковців як Л. Балабанова, Л. Лигоненко, А. Мазаракі, О. Сардак, В. Снегірьова, Н. Ушакова та ін.
Ціна

100

грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3761
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3761
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 14
Гостей: 14
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.