Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Формування маркетингової політики підприємства курсова робота
Курсова
№ K-28956
ЗМІСТ
1. Вступ 1.1. Актуальність теми 1.2. Мета і завдання дослідження 1.3. Об'єкт і предмет дослідження 1.4. Методи дослідження 1.5. Структура роботи
2. Теоретичні основи формування маркетингової політики підприємства 2.1. Сутність маркетингової політики: поняття та значення 2.2. Основні елементи маркетингової політики підприємства 2.3. Класифікація та типи маркетингових стратегій 2.4. Особливості управління маркетинговою діяльністю в сучасних умовах
3. Аналіз маркетингової політики підприємства Форан 3.1. Загальна характеристика підприємства 3.2. Аналіз внутрішнього та зовнішнього маркетингового середовища 3.3. Оцінка існуючої маркетингової політики підприємства 3.4. SWOT-аналіз маркетингової діяльності
4. Шляхи удосконалення маркетингової політики підприємства 4.1. Розробка рекомендацій щодо формування ефективної маркетингової політики 4.2. Використання сучасних інструментів маркетингу (цифровий маркетинг, CRM, соціальні мережі) 4.3. Оцінка ефективності запропонованих заходів
5. Висновки
6. Список використаних джерел
7. Додатки
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи