Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ПУСКУ, Варіант №2, Економіка підприємства, №1562
Контрольна робота
№ K-7336
7. Суть і принципи планування діяльності підприємства та його необхідність у ринковій економіці Завдання №42 Визначити середню кількість посадових місць на одне підприємство ресторанного господарства на основі таких даних: Таблиця 1 Вихідні дані Кількість посадових місць 120 100 40 35 Кількість підприємств ресторанного господарства 1 1 3 4 Указати вид середньої величини. Пояснити свій вибір Завдання №58 Провести аналіз товарообороту і випуску продукції ресторанного господарства за звітний період Таблиця 2 Вихідні дані Показник Минулий рік Звітний рік Виконання плану, % Динаміка, (+,–) план фактично Товарооборот, усього, у т. ч.: 20 100 21 000 22 000 104,76 + – продукція власного виробництва 12 663 13 335 14 080 105,59 + – купівельні товари 7 437 7 665 7 920 103,33 + Питома вага власного виробництва в товарообороті, % 63 63,5 64 100,79 + Зробити висновки. Розрахунок оформити в таблиці Завдання №84 Визначити витрати на рекламу підприємства ресторанного господарства на плановий рік: У звітному році витратили на рекламу 0,34% від товарообороту Фактичний товарооборот за звітний рік – 5 250 тис. грн Маркетинговою службою розроблено додаткові рекламні заходи на плановий рік: – радіо реклама – п’ять випусків по 80 грн. кожний; – реклама в газеті – дві реклами по 150 грн. за одну рекламу; – оформлення рекламної афіші – 260 грн.; – виставка-огляд нових зразків і моделей місцевих виробників на суму 240 грн Література
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи