Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Міжнародний досвід готельного маркетингу
Курсова
№ K-15245
Зміст ВСТУП РОЗДІЛ 1. Теоретико – методичні аспекти готельного маркетингу. 1.1 Сутність та структура готельної послуги. 1.2. Особливості та специфіка міжнародного досвіду маркетингу готельних послуг. РОЗДІЛ 2. Аналіз міжнародного досвіду готельного маркетингу на прикладі мережі готелів Hyatt Hotels Corporation. 2.1. Аналіз позиціювання брендів міжнародної мережі готелів Hyatt Hotels Corporation. 2.2. Обгрунтування маркетингової діяльності готелю Hyatt Regency Kiev. ВИСНОВКИ РЕЗЮМЕ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Актуальність. У теперішній час готельне господарство являє собою галузь економіки, яка забезпечує значні валютні надходження за рахунок розвитку туризму. Індустрія гостинності — один з найважливіших бізнесів світу, в якому власники готелів постійно конкурують між собою. Будь-яка підприємницька діяльність і прийняття рішення в сучасних умовах неможливі без використання маркетингу, оскільки ринок перенасичений пропозиціями і споживачу в процесі вибору готельного продукту важко зорієнтуватися. Роль маркетингу в готельному господарстві полягає в тому, щоб привести діяльність готельного бізнесу у відповідність із попитом, а зусилля маркетингового відділу спрямувати на створення такого готельного продукту, що відповідає сучасному попиту.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи