Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Контролінг маркетингу №297
Курсова
№ K-4032
Вступ Розділ 1 Теоретичні аспекти формування та впровадження контролінгу маркетингу 1.1. Поняття контролінгу як інструменту управління підприємством 1.2 Сутність та основні інструменти контролінгу маркетингу Розділ 2 Аналіз використання контролінгу маркетингу на ТОВ “Світ ласощів” 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 2.2 Аналіз основних показників діяльності ТОВ “Світ ласощів” 2.3 Особливості використання контролінгу маркетингу на ТОВ “Світ ласощів” Розділ 3. Шляхи удосконалення контролінгу маркетингу на ТОВ “Світ ласощів” Висновки Список використаних джерел Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи