Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Аналіз маркетингової діяльності підприємства ВАТ «Фармак»
Курсова
№ K-18971
Вступ Розділ 1. Дослідження зовнішнього та внутрішнього маркетингового середовища ВАТ (Відкритого акціонерного товариства) «Фармак» Розділ 2. Аналіз комплексу маркетингу ВАТ «Фармак» 2.1. Аналіз товарної політики ВАТ «Фармак» 2.2. Аналіз цінової політики підприємства ВАТ «Фармак» 2.3. Аналіз сучасного стану коммунікаційної політики підприємства ВАТ «Фармак» 2.4. Аналіз сучасного стану логістичної системи ВАТ «Фармак» Розділ 3. Пропозиції щодо вдосконалення елементів комплексу маркетингу ВАТ «Фармак» Висновки та пропозиції Список використаної літератури Додаток
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи