Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Удосконалення маркетингової діяльності підприємства
Курсова
№ K-28933
Курсова робота на тему: «Удосконалення маркетингової діяльності підприємства»
ЗМІСТ
1. Вступ
2. Теоретичні основи маркетингової діяльності підприємства 2.1. Сутність і значення маркетингу в діяльності підприємства 2.2. Основні функції та інструменти маркетингової діяльності 2.3. Критерії оцінки ефективності маркетингу
3. Аналіз маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ПП «___») 3.1. Загальна характеристика підприємства 3.2. Аналіз ринкового середовища та споживачів 3.3. Оцінка поточного стану маркетингової діяльності
4. Напрями удосконалення маркетингової діяльності підприємства 4.1. Використання цифрових технологій і інтернет-маркетингу 4.2. Розробка ефективної маркетингової стратегії 4.3. Пропозиції щодо оптимізації комплексу маркетингу (4P)
5. Оцінка ефективності запропонованих заходів
6. Висновки
7. Список використаних джерел
8. Додатки
Ціна
590
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи