Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Маркетинг (МАУП)
Контрольна робота
№ K-22259
ЗМІСТ (31 стр.)
Підсумкове творче завдання практичне
1.1. Торгове підприємство спеціалізується на продажу побутової техніки. Основний конкурент, що володіє значною часткою ринку, знизив ціну на 30%. Маркетингова служба підприємства пропонує реалізувати стратегію зміни стимулювання збуту. Завдання: 1. Відобразити комунікаційний процес (схематично) між підприємством та обраним сегментом ринку. 2. Розробити нову стратегію стимулювання збуту. 1.2. Підприємство „Полісся" планує вийти на ринок слабоалкогольних напоїв із новим товаром, який буде призначений для споживачів віком від 18 до 25 років. Перед початком розроблення новинки підприємство хоче ретельніше вивчити смаки й уподобання даної цільової групи споживачів. Для того заплановано провести опитування молоді в даному географіч¬ному регіоні через особисте опитування вибірки споживачів. Завдання: Розробити анкету, яку можна запропонувати підприємству для проведення опитування серед молоді.
Підсумкове творче завдання теоретичне Визначити основні критерії вивчення споживачів товару
Контрольна робота Тема 6 Сегментація ринку та позиціювання товару
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи