Меню сайту

Нові користувачі
sasha2006
Користувачі
19.11.2024
Ліза
Користувачі
12.11.2024
nitro76
Користувачі
12.10.2024
sofap17156
Автори робіт
29.09.2024
Marishka
Автори робіт
19.09.2024
Чи пишете ви самі роботи?


аватар
Гуштан Іванна Юріївна

Рейтинг: 10
аватар
Євген Володимирович

Рейтинг: 111.4
Даценко Анна Юріївна

Рейтинг: 10
аватар
Максимів Юлія Романівна

Рейтинг: 16.9
аватар
Пирог Александр Викторович

Рейтинг: 10
Бойченко Яна Олегівна

Рейтинг: 16

Замовляйте роботи у професіоналів






Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права
або ж є проблеми з її достовірністю
повідомте про це адміністратора

Маркетинг 4 (МАУП)


Контрольна робота
K-28543

САЙТ НЕ ПІДТРИМУЄ ТАБЛИЦІ І ФОРМУЛИ, ПОДИВИТИСЯ ЗМІСТ РОБІТ МОЖНА ТУТ: (посилання копіюйте і всавляйте у свій браузер) https://na-5-5.com.ua/маркетинг-4-мауп/

ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ ДО ТЕМИ 1
Ситуаційні завдання
Завдання 1
1. Впишіть у таблицю відповідні товари для задоволення потреб за А. Маслоу з наведеного нижче переліку: взуття; автомобіль; журнал «Cosmopolitan»; пральна машина; золотий годинник; газета «Факти»; ноутбук; посудомийна машина; Інтернет; чоловічий костюм; мобільний телефон; книги; макарони; зброя.
Таблиця 1
Потреби Товари
Потреби в самореалізації
Потреби в соціальному статусі
Соціальні потреби
Потреби в безпеці
Фізіологічні

Завдання 2
Таблиця 2
Вибрати відповідно до виду попиту певний вид маркетингу
Вид попиту Вид маркетингу
Негативний 1 Маркетинг–протидія А
Нульовий 2 Демаркетинг Б
Спадний 3 Розвиваючий В
Сезонний (нерегулярний) 4 Синхромаркетинг Г
Латентний 5 Персональний Д
Повноцінний 6 Стимулюючий Е
Ажіотажний 7 Інноваційний Є
Оманливий 8 Конверсійний Ж
Небажаний 9 Підтримуючий З
Унікальний (особливий) 10 Маркетинг – реагування, «короткозорий» И
Креативний 11 Ремаркетинг І

Завдання 3
Які потреби за пірамідою А. Маслоу задовольняють перелічені товари чи послуги у таблиці? Заповнити таблицю.

Таблиця 3
Товари Потреби
Автомобіль
Будинок
Науковий
журнал
Вища освіта
Відвідування
музею
Інтернет
Букет квітів
Пляшка води
Охоронна
система
Банка меду

Завдання 4
Назвіть продукти та товари для задоволення потреб людини у різні часові періоди і впишіть їх у колонки 2-4 таблиці.
Таблиця 4
Потреби Минуле (первісна
людина) Сучасне Майбутнє (2050-
2100 рр.)
Потреби в
їжі
Потреби в
пересуванні
Отримання і передача
інформації
Потреби в
житлі
Потреби в
освіті

Завдання 5
Вставити відповідні назви концепцій маркетингу
Таблиця 5
Характеристика концепцій маркетингу
Концепції Вихідна
точка Об’єкт уваги Засіб досягнення мети Результат (кінцева мета) Піклування
про потреби
Цільовий ринок Потреби цільових груп споживачів Комплексні зусилля маркетингу (інтегрований маркетинг
або маркетинг-мікс) Одержання прибутку за рахунок задоволення потреб споживачів Покупця, споживача
Виробництво Удосконалення виробництва та підвищення
ефективності системи розподілу Нарощування масштабів виробництва, зниження собівартості, ціни товару Досягнення високої ефективності виробництва продукції Виробника
Потенційні клієнти Довгострокові відносини із споживачами і партнерами Матеріальні і моральні стимули, орієнтація на конкретних споживачів, структурні зв’язки для
взаємодії з покупцем Одержання прибутку за рахунок встановлення довгострокових тісних стосунків із споживачами і партнерами Конкретного споживача, партнера
Виробництво Товари
підприємства та процес їх продажу Комерційні зусилля та засоби СТИЗ Одержання прибутку за рахунок зростання обсягу продажу Продавця
Виробництво Товар з його якістю, експлуатаційними властивостями,
характеристиками Модернізація товарів, удосконалення якості Одержання прибутку за рахунок виробництва та збуту високоякісних товарів Виробника
Цільовий ринок, суспільство Потреби цільових споживачів,
довгострокові
інтереси суспільства Досягнення балансу трьох факторів: прибуток
фірми, потреби покупців, інтереси суспільства Забезпечення бажаного задоволення цільової групи споживачів,
добробуту суспільства, одержання прибутку підприємства Покупця, виробника, суспільства

ЗАВДАННЯ ДО ТЕМИ 2
Питання для обговорення та контролю
1. Назвіть та прокоментуйте основні принципи маркетингу.
2. Назвіть та охарактеризуйте найважливіші стратегічні та тактичні завдання маркетингу.
3. Назвіть та поясніть сутність основних функцій маркетингу.
4. Дайте визначення поняття «маркетингова суміш» («marketing mix»). Охарактеризуйте основні блоки та елементи цього поняття.
5. Охарактеризуйте та порівняйте маркетинг промислових та споживчих товарів.
6. Поясніть сутність стратегічного, тактичного та оперативного маркетингу.
7. Поясніть сутність масового та диференційованого маркетингу.
8. Поясніть сутність та охарактеризуйте інструментарій видів маркетингу залежно від попиту.
9. Охарактеризуйте сутність інтегрованого і неінтегрованого маркетингу.
10. Поясніть особливості комерційного і некомерційного маркетингу. Наведіть відповідні приклади.
11. Поясніть сутність макро- та мікромаркетингу.
12. Охарактеризуйте особливості маркетингу послуг.
13. Поясніть сутність екологічного, гуманістичного та соціально-етичного маркетингу.
14. Охарактеризуйте поняття міжнародного маркетингу

ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ ДО ТЕМИ 3
Практичне завдання
Визначити вид маркетингової інформації за наступними її джерелами в залежності від місця збору і змісту: баланс підприємства, опитування споживачів, статистичні дані, закони України, Господарський кодекс України, опитування працівників підприємства, результати проведеного експерименту підприємством в області цінової політики, анкетування керівників підприємств визначеної галузі, результати дослідження ринку журналу «Маркетинг в Україні», дані про фінансові результати підприємства за формою № 2 «Звіт про фінансові результати», дані форми 3-торг «Звіт про продаж та запаси товарів у торговій мережі та мережі ресторанного господарства». Результати представити в таблиці 1.
Таблиця 1
Види маркетингової інформації
Первинна інформація Вторинна інформація
Зовнішня
інформація Внутрішня
інформація Зовнішня
інформація Внутрішня
інформація


ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ ДО ТЕМИ 4
Практичні завдання

Завдання 1
Розгляньте як приклад вашу групу слухачів курсу лекцій з маркетингу. Проведіть сегментацію слухачів курсу на різні групи. Змінну якого типу ви виберете як основну для сегментації? Оберіть декілька товарів або послуг і оцініть, чи змогли б ви реалізувати ефективну маркетингову програму для них в отриманих сегментах? Наскільки ефективними, на перший погляд, були ваші зусилля із сегментації?

Завдання 2

Звертаючи увагуна рекламутоварів абона самітовари, ми частоможемо зрозуміти, на які саме сегменти вони спрямовані. Пригадайте реклами деяких товарів. Чи можете ви визначити, на які сегменти вони спрямовані? Яким чином ці товари орієнтовані на різні цільові ринки? Чи виражена ця орієнтація для деяких товарів чіткіше, ніж для решти?

Завдання 3
Назвати, які фактори макросередовища необхідно враховувати виробникам:
1) навчальної літератури;
2) шпалер;
3) мобільних телефонів.

Завдання 4
Великий виробник алкогольних напоїв планує випустити “безалкогольний напій для дорослих” - соціально обґрунтований замінник міцніших напоїв. Новий напій коштує дешевше й практично не містить алкоголю. Які фактори культурного середовища можуть вплинути на успіх цього товару?

Завдання 5
Політичне середовище може здійснити сильний вплив на маркетингові плани фірми. 3 огляду на останні події політичного середовища, подумайте над наступним:
- Назвітьті галузі промисловості, на маркетингові плани йстратегіїяких найбільш імовірний вплив політичного середовища.
- Назвіть можливі стратегії для кожної з названих галузей, які допоможуть адаптуватися до змін у політичному житті.
- Чи можна передбачити зміни в політичному середовищі? Як фірма має планувати свою діяльність в умовах невизначеності в політичному середовищі?

ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ ДО ТЕМИ 5
Завдання 1
Виходячи з власного досвіду наведіть приклади товарів та послуг престижного споживання в Україні. Дайте письмове обґрунтування зроблених висновків.

Завдання 2
Користуючись даними табл. 1, визначте широту, насиченість, глибину номенклатури продукції підприємства. Зробіть письмовий висновок щодо класифікаційних ознак і гармонічності товарного пропонування.

Таблиця 1
Номенклатура та асортимент продукції підприємства
Найменування продукції Типи виробів
Холодильники КШ КС КШД КШТ МКШ МКС КШМХ
Електросоковижималки СВМР СВСП СВСА СВПП СВПА — —
Електрокавомолки ЭКМУ ЭКМЖ — — — — —
Повітроочисники для кухонь БЕВ-3 — — — — — —
Машини посудомийні Клас А Клас В Клас С — — — —
Машини побутові кухонні МР МЛ С1П С2П С1Ст С2Ст —
Електром'ясорубки побутові ЕМШ ЭМК — — — — —
Електрогрилі ЭГРЗ ЭГРО — — — — —
Електрошашличниці ЭШГ ЭШВ — — — — —
Електротостери ЭТР ЭТЦ — — — — —

Завдання 3
Розробіть концепцію сучасної упаковки для товару молоко згущене. Опишіть, обґрунтуйте, зробіть висновки.

ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ ДО ТЕМИ 6
Практичні завдання
Задача 1
Визначити:
а) за якого рівня виробництва підприємство працюватиме беззбитково;
б) кількість продукції (в натуральному виразі), яка необхідна для отримання прибутку в розмірі 20 000 грн.
Вихідні дані: постійні витрати за рік — 30 000 грн.; відпускна ціна одиниці продукції — 10 грн.; змінні витрати на одиницю продукції — 5 грн.; поточний обсяг продажу — 8000 од.;
А) ТБ=ПВ/ Цод-ЗВод
ТБ=30000/ (10-5)=6000 шт.
Б) 20000/10=2000 шт.

Задача 2
Вихідні дані: постійні витрати за рік — 50 000 грн.; ціна реалізації одиниці продукції — 22 грн.; змінні витрати на одиницю продукції — 10 грн.; поточний обсяг реалізації — 8000 од.
Визначити: яким буде прибуток у результаті зменшення змінних витрат на 10% і постійних витрат на 8000 грн. за умови, що поточний обсяг реалізації можна залишити тим самим.

Задача 3
Визначити: за якого рівня виробництва підприємство працюватиме беззбитково;
Вихідні дані: постійні витрати за рік — 30 000 грн.; відпускна ціна одиниці продукції — 15 грн.; змінні витрати на одиницю продукції — 8 грн.; поточний обсяг продажу — 9000 од.;

Задача 4
5. Розрахувати ціну нового касового апарату, якщо відомо: очікуваний обсяг виробництва та збуту — 50000 штук; питомі змінні витрати - 20 грн.; постійні витрати — 600 000 грн.; передбачувана частка прибутку — 20%.

Задача 5
Розрахувати значення точки беззбитковості, якщо відомо, що постійні витрати становлять 20 000 умов. од., відпускна ціна— 80 умов. од., а питомі змінні витрати 60 умов. од.

ЗАВДАННЯ ДО ТЕМИ 7
Питання для обговорення та контролю
1. Дайте характеристику методів розрахунку цін на підставі витрат на виробництво та реалізацію продукції. Назвіть їх переваги та недоліки.
2. Охарактеризуйте методику встановлення цін на підставі суб’єктивної оцінки споживачами цінності товару.
3. Поясніть сутність підходу до встановлення цін на підставі умов конкуренції. Охарактеризуйте різновиди цього методу.
4. Охарактеризуйте метод встановлення цін у рамках товарної номенклатури.
5. Поясніть сутність розрахунку цін за географічним принципом. Охарактеризуйте різновиди цього методу.
6. Дайте характеристику методів розрахунку цін, виходячи з узаконених умов ціноутворення.
7. Поясніть сутність непрямого маркетингового ціноутворення.
8. Поясніть сутність маркетингової політики знижок. Назвіть і охарактеризуйте види знижок, які використовуються в маркетинговій практиці.

ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ ДО ТЕМИ 8
Практичні завдання

Ситуаційне завдання 1

Мале підприємство «Елегант» виробляє в широкому асортименті чоловічі костюми, розраховані на масового споживача, і реалізує їх у фірмовому магазині. Але на традиційному ринку, де воно діє, з’явився більш сильний конкурент. Вивчивши ситуацію, «Елегант» ставить завдання вийти на нові географічні ринки. При цьому підприємство віддає перевагу продажу там своєї продукції великими партіями.
АО «Будмашина» налагодило виробництво нового промислового обладнання для невеликихпідприємствщодовипуску будматеріалів з місцевої сировини (лісу, каменю, піску тощо). «Будмашина» хоче налагодити зв'язки з якомога більшоюкількістютакихпідприємствурізнихрегіонах країни, багато з яких ще невідомі на ринку.
Верхоканський нафтопереробний комбінат налагодив виробництво різних марок бензину. 30 % випущеної продукції він планує продавати місцевим власникам авто (у даній області). 50 % – комбінат планує спрямовувати у більш віддалені області, а 20 % передбачає відправляти за кордон.
Завдання:
1. Оберіть канали розподілу й обґрунтуйте їх вибір.

2. Визначне, які, на вашу думку, проблеми можуть виникнути в каналах розподілу.
3. Запропонуйте заходи щодо стимулювання учасників каналів розподілу.
Завдання 2

Підберіть до кожної категорії вірний варіант визначення.
1 Канал А Будь-яка діяльність із продажу товарів або послуг розподілу тих, хто закуповує їх з метою перепродажу або
професійного використання.
2 Товарорух Б Фірма, що закуповує значнукількістьтоваруурізних виробників з метою перепродажу.
3 Оптова В Шлях, по якому товари рухаються від виробника до торгівля споживача, завдяки чому усуваються тривалі розриви в часі, місці і праві власності, що
відокремлюють товари і послуги від тих, хто хотів би ними скористатися.
4 Оптовик Г Діяльністьз планування, реалізаціїпланів іконтролю за фізичним переміщенням матеріалів і готових виробів від місць його походження до місць використання з метою задоволення потреб споживачів і вигодою для себе
5 Консигнація Д Кількісна межа товару певної категорії дозволена до імпорту або експорту.
6 Ембарго Е Система безготівкових розрахунків за товари, цінні папери та послуги, яка полягає у зарахуванні взаємних зобов'язань.
7 Квота Є Заборона на імпорт або експорт будь-якого товару.
8 Рекламація Ж Транспортування товарів з однієї держави в іншу через третю країну.
9 Кліринг З Форма продажу товарів, за якої право власності на товар, що
надійшов на склад посередника залишається за постачальником до моменту продажу товару покупцю.
10 Транзит І Претензія до якості поставленої продукції, яка містить вимоги по відшкодуванню збитків.

Завдання 3

1. Твердження типу «вірно-невірно». Визначте, які з нижченаведених тверджень є вірними, а які невірними. Вірні позначте літерою В, a невірні -літерою Н.
№ Твердження
1. Учасники каналів розподілу можуть виконувати функцію
формування товарного ассортименту.
2. Довжина каналу збуту визначається кількістю незалежних посередників. .
3. Ширину каналу розподілу визначає кількість посередників на одному рівні розподілу.
4. Прямі канали розподілу передбачають наявність 0, 1, 2, 3 і тощо рівнів.
5. Вертикальна маркетингова система передбачає об'єднання виробників, які функціонують в одній галузі.
6. Незалежні оптові посередники не беруть на себе ризик пов’язаний з реалізацією товару.
7. Роздрібна торгівля характерна для промислового ринку, оскільки товари виробничо-технічного призначення продаються меншими партіями.
8. Продаж товарів через автомати належить до магазинної торгівлі.
9. Магазин-дискаунт - підприємство роздрібної торгівлі, яке продає стандартний набір товарів за низькими цінами, завдяки великому обсягу продажу.
10. Логістика - це процес, який передбачає логічні дії при формування каналів розподілу товару.

Завдання 4

Розмістіть в логічній послідовності елементи, які утворюють алгоритм конструювання каналу розподілу
• Постановка цілей розподілу
• Вибір структури каналу
• Вибір суб'єктів каналу
• Вибір оптимального каналу
• Розробка альтернатив
• Визначення потреби у виборі каналу.

Завдання 5

Заповніть схему найпростішого традиційного каналу розподілу.
• споживач
• виробник
• роздрібний продавець
• оптовий продавец

ЗАВДАННЯ ДО ТЕМИ 9
Питання для обговорення та контролю
1. Дайте визначення маркетингової політики комунікацій.
2. У чому полягає логіка алгоритму формування комплексу маркетингових комунікацій? Назвіть його основні етапи.
3. Охарактеризуйте підходи до розрахунку бюджету маркетингових комунікацій. Назвіть найбільш прогресивний, на вашу думку, підхід.
4. Охарактеризуйте цілі реклами.
5. Назвіть види носіїв реклами. Охарактеризуйте їхні переваги, недоліки та особливості використання.
6. Охарактеризуйте головні принципи, які відрізняють рекламу від пропаганди.
7. Поясніть логіку алгоритму процесу прийняття рішень щодо рекламування.
8. Охарактеризуйте особливості стимулювання збуту як компонента комплексу маркетингових комунікацій.
9. Назвіть переваги та недоліки засобів стимулювання збуту.
10. Охарактеризуйте процес планування персонального продажу

ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ ДО ТЕМИ 10
Практичні завдання

1. Визначити спосіб організації маркетингової структури представлений на рисунках. Доповнити відсутні ланки.

Віце-президент з маркетингу


Управляючий

Служба (спеціаліст) маркетингу на ринку індивідуальних споживачів

Управляючий

Служба (спеціаліст) маркетингу на ринку державних споживачів


Рис. 1. Структура побудови відділу маркетингу на підприємстві

із маркетингу


Управляючий

Служба (спеціаліст) маркетингових досліджень

Управляючий

Служба (спеціаліст) планування асортименту та якості продукції

Управляючий Управляючий

Служба (спеціаліст) розподілу та збуту


Рис. 2. Структура побудови відділу маркетингу на підприємстві
Віце-президент із маркетингу

Управляючий Управляючий Управляючий


Служба (спеціаліст) з маркетингу ринку А

Служба (спеціаліст) з маркетингу ринку В

Служба (спеціаліст) з маркетингу ринку С

Служба (спеціаліст) з маркетингу ринку Д

Рис. 3. Структура побудови відділу маркетингу на підприємстві

Віце-президент із маркетингу

Управляючий Управляючий Управляючий Управляючий


Служба (спеціаліст) з маркетингу товарів групи А

Служба (спеціаліст) з маркетингу товарів групи В

Служба (спеціаліст) з маркетингу товарів групи Д


Рис. 4. Структура побудови відділу маркетингу на підприємстві


Управляючий

Служба (спеціаліст) з маркетингу на внутрішньому ринку

Управляючий

Служба (спеціаліст) з маркетингу на зовнішньому ринку



Служба (спеціаліст) з маркетингу товарів групи А

Служба (спеціаліст) з маркетингу товарів групи Д

Служба (спеціаліст) з маркетингу товарів групи Д

Служба (спеціаліст) з маркетингу товарів групи А


Рис. 5. Структура побудови відділу маркетингу на підприємстві

ТЕСТ ДО ТЕМИ 5
1. Товар у маркетинговому розумінні – це:
1. продукт з підкріпленням, що пропонується на ринку за певною ціною, і за який покупець згодний заплатити;
2. результат досліджень, розробок та виробництва;
3. продукт, який стає товаром в момент здійснення над ним операції купівлі-продажу;
4. будь-який продукт, який визначено для продажу.

2. Якість товару у маркетинговому розумінні – це:
1. ступінь успішності задоволення потреб споживачів;
2. сукупність фізичних, хімічних, ергономічних та інших рис виробу, які можна виміряти;
3. ступінь відмінності від товарів конкурентів;
4. те цінне в продукті, що є спільним для різних покупців.

3. Три рiвня товару в маркетингу – це:
1. товар за задумом, товар у реальному виконаннi та товар з пiдкрiпленням; 2. рiзновиди одного i того самого товару, якi пропонуються за низькими, середнiми та високими цiнами;
3. власне товар, зовнiшня упаковка та транспортна упаковка; 4. iдея, задум товару та дослiдний зразок.

4. Товар за задумом - це:
1. мотиви, які мають бути використані у рекламі товару; 2. ті вигоди, які отримує покупець;
3. закладені розробником набір специфічних властивостей, форма, упаковка, марочна назва;
4. передбачені послуги, якими супроводжується продаж.

5. Товар у реальному виконанні - це:
1. закладені розробником набір специфічних властивостей, форма, упаковка, марочна назва;
2. основна вигода;
3. післяпродажне обслуговування; 4. монтаж.

6. Конкурентоспроможність товару - це:
1. здатність товару конкурувати з аналогами на конкурентному ринку в певний період часу;
2. найвищий у світі рівень якості товару;
3. здатність товару конкурувати на світовому ринку; 4. найнижча собівартість цього товару.

ТЕСТ ДО ТЕМИ 9
Контрольні тести
1. У забезпеченні дійової комунікації значну роль відіграє позитивний імідж, для формування якого підприємства наймають:
а) фахівців із стимулювання збуту;
б) рекламні агентства;
в) фахівців із формування громадської думки.
2. Короткочасні спонукальні заходи заохочення купівлі або продажу товару чи послуги називають:
а) стимулювання збуту;
б) пропаганда;
в) реклама.
3. Неособове й неоплачуване спонсором стимулювання попиту на товари чи послуги шляхом розповсюдження про них комерційно важливих відомостей – це:
а) стимулювання збуту;
б) пропаганда;
в) реклама.
4. Однією з найбажаніших для споживачів характеристик елементів комплексу маркетингових комунікацій є їх достовірність, яка перш за все властива:
а) рекламі;
6) пропаганді;
в) персональному продажу.
5. Розробляючи комплекс маркетингових комунікацій, підприємство запланувало проведення конкурсу й використання купонів, які застосовуються під час:
а) реклами;
б) пропаганди;
в) стимулювання збуту.
6. До складу комплексу маркетингових комунікацій, за допомогою яких фірма здійснює просування товарів, відносять:
а) стимулювання збуту, марку, рекламу, персональний продаж;
б) рекламу, персональний продаж, ціну, пропаганду;
в) рекламу, стимулювання збуту, персональний продаж, пропаганду.
7. Керівництво фірми, що виробляє товари, основними споживачами яких є підлітки, працює над розробкою рекламної кампанії. Найефективнішим засобом розповсюдження рекламної інформації в даному випадку буде:
а) радіо і телебачення;
б) журнали;
в) Інтернет.
8. Продавець визначає етап життєвого циклу свого товару як "зрілість". На даному етапі для досягнення найбільшої ефективності потрібно застосовувати:
а) інформативну рекламу;
б) переконуючу рекламу;
в) нагадувальну рекламу.
9. Продавець передбачає великі витрати на рекламування товарів і стимулювання споживачів з метою формування попиту з їх боку. Отже, він застосовує стратегію:
а) приваблювання споживачів;
б) проштовхування товару;
в) формування попиту.
10. Особливого значення на етапі росту, коли перед фірмою постає завдання підтвердити переваги даного знаку для товарів і послуг, набуває:
а) нагадувальна реклама;
б) інформативна реклама;
в) переконуюча.
11. Рекламний слоган – короткий рекламний девіз, заклик, афоризм, який, як правило:
а) несе основне навантаження в мотивації отримувача;
б) несе основне навантаження в наданні отримувачу необхідної інформації;
в) починає рекламне звернення.
12. Які стратегії маркетингу на етапі проникнення на ринок характеризуються високими витратами на стимулювання збуту:
а) інтенсивного маркетингу;
б) вибіркового проникнення;
в) широкого проникнення;
г) пасивного маркетингу.
13. Які стратегії маркетингу на етапі проникнення на ринок характеризуються низькими витратами на стимулювання:
а) інтенсивного маркетингу;
б) вибіркового проникнення;
в) широкого проникнення;
г) пасивного маркетингу.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту,
тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати
можна дізнатись у автора цієї роботи ...

Щоб переглянути інформацію про автора
натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте секунд...
Дивіться також:



Реклама

Топ 10 авторів
lessonz lessonz 4275
В'ячеслав ID:217
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 4275
  • Зареєстрований: 07.07.2011
vipbond vipbond 3761
Вікторія Петрівна ID:74
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 3761
  • Зареєстрований: 09.01.2011
k_alena k_alena 2317
Елена ID:565
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 2317
  • Зареєстрований: 11.07.2012
Ангелина Ангелина 2138
Ангелина ID:213
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 2138
  • Зареєстрований: 05.07.2011
olga olga 1466
Ольга ID:184
  • Стать:Женщина
  • Группа: Продавці
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1466
  • Зареєстрований: 03.06.2011
uliya uliya 1449
Юлія Олександрівна ID:197
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1449
  • Зареєстрований: 19.06.2011
FPM-2007 FPM-2007 1023
Стороженко Андрій Юрійович ID:1255
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 1023
  • Зареєстрований: 17.08.2014
Viktor Viktor 918
Віктор ID:273
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 918
  • Зареєстрований: 26.09.2011
mars1814 mars1814 868
Олександр ID:104
  • Стать:Мужчина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:є
  • Робіт додано: 868
  • Зареєстрований: 16.02.2011
Nayka Nayka 546
Светлана ID:235
  • Стать:Женщина
  • Группа: Автори робіт
  • Портфоліо:немає
  • Робіт додано: 546
  • Зареєстрований: 27.07.2011
Статистика



Онлайн всего: 17
Гостей: 17
Пользователей: 0



Всі партнери



Студенський каталог готових робіт © 2024 - Усі права застережено
Адміністрація сайту не несе відповідальності за матеріали, які розміщені користувачами.