Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
«Комплекс маркетингу підприємства сфери послуг»
Курсова
№ K-27894
ЗМІСТ <br /><br /> ВСТУП 3 РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ КОМПЛЕКСОМ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА 5 1.1. Особливості комплексу маркетингу послуг в сучасних умовах 5 1.2. Сучасні підходи до управління комплексом маркетингу в сфері послуг 12 РОЗДІЛ II. ДОСЛІДЖЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ “СЕНС ПРО” 19 2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 19 2.2. Дослідження маркетингового середовища підприємства 22 2.3. Аналіз складових комплексу маркетингу підприємства 26 РОЗДІЛ III. НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ ТОВ «СЕНС ПРО» 34 ВИСНОВОК 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Ціна
1000
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи