Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Організація і проведення маркетингових досліджень підприємством №323
Курсова
№ K-4055
Вступ Розділ 1. Теоретичні основи проведення маркетингових досліджень на підприємстві 1.1 Сутність маркетингових досліджень 1.2 Інформаційна база маркетингових досліджень 1.3 Методика маркетингових досліджень підприємства Розділ 2 Аналіз організаційних маркетингових досліджень на п-ві ЗАТ «Юрія» 2.1. Організаційно-фінансова характеристика підприємства 2.2 Стан проведення маркетингових досліджень на п-ві 2.3 Особливості збутової політики підприємства Розділ 3. Шляхи удосконалення стратегічного плану маркетингу ЗАТ «Юрія» Висновки Список використаної літератури Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи