Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Організація надання додаткових послуг на прикладі готелю категорі
Курсова
№ K-23488
ЗМІСТ Вступ……………………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА 1.1 Організація послуг у готельних підприємствах………………...………………….5 1.2 Організація додаткових послуг у підприємствах готельного господарства…….11 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ НАДАННЯ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ У ГОТЕЛІ «НОБІЛІС» 2.1 Організаційна характеристика готелю «Нобіліс» ……………………………….22 2.2 Аналіз процесу надання додаткових послуг у готелі ………….………………….24 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ У ГОТЕЛІ «НОБІЛІС»……………………………………………………………………………….33 Висновки та пропозиції …………………………………………………………………38 Список використаних джерел та літератури…………………………………………...40 Додатки…………………………………………………………………………………...42
Ціна
70
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи