Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Шпаргалки. Логопедія.
Шпаргалка
№ K-22865
1 Логопедія, як окрема галузь дефектологічної науки. Предмет, мета та завдання, зв'язок логопедії з іншими науками. 2 Формування мовлення в процесі онтогенетичного розвитку дитини. Поняття про мовленнєву ваду. Співставлення норми та патології. З. Основні періоди нормального мовленнєвого розвитку дитини. 4. Анатомо-фізіологічні механізми мовленнєвої діяльності. Центральний мовленнєвий апарат. 5. Причини мовленнєвих порушень. 6. Принципи класифікації мовленнєвих порушень. 7. Психолого-педагогічна характеристика дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення. 8. Попередження вад мовлення у дітей дошкільного та шкільного віку. 9. Загальні принципи обстеження та корекційної роботи з логопатами. 10. Функціональна дислалія, причини, механізм порушень. 11. Класифікація дислалії. 12. Зміст та методика обстеження дітей з дислалією. 13 Система логопедичного впливу при дислалії. 14 .Етапи корекційної роботи при дислалії. 15. Розвиток фонематичного сприймання та формування фонематичних уявлень у дітей з дислалією. 16. Розвиток артикуляційної моторики при порушеннях звуковимови. 17. Вади вимови африкат та методи їх подолання. 18. Методика логопедичної роботи при свистячому сигматизмі. 19 Вади вимови звуків Л . Л’ та методи їх подолання. 20. Вади вимови звуків Р ,Р’ та методи їх подолання. 21. Вади вимови шиплячих звуків та методи їх подолання. 22. Вади вимови задньоязикових звуків та методи їх подолання. 23. Методи логопедичної роботи при порушенні твердості – м’якості приголосних звуків. 24. Методика логопедичної роботи при порушеннях дзвінкості та глухості приголосних звуків. 25. Органічна дислалія (механічна). Причини. Комплексний характер подолання. 26. Методика логопедичної роботи при органічній (механічній) дислалії. 27. Ринолалія як специфічна вада звуковимови і голосу. Причини, механізми, форми. 28 Психічний розвиток і формування особистості дитини з ринолалією. 29. Характеристика мовленнєвого розвитку дітей із вродженими аномаліями піднебіння. Первинні та вторинні вади в структурі дефекту при ринолалії. 30. Основні принципи та зміст медико-педагогічного впливу при відкритій ринолалії в післяопераційний період. 31. Закрита ринолалії. Логопедична робота при закритій ринолалії. 32. Характеристика сучасного комплексного медико-педагогічного підходу до подолання заїкання. 33. Методики подолання заїкання у дітей дошкільного віку. 34. Сучасні методики та технології подолання заїкання у школярів. 35. Загальне недорозвинення мовлення у дітей. Причини та механізми загального недорозвинення мовлення. 36. Моторна алалія. Причини, механізми, симптоматика. 37. Особливості логопедичної роботи з подолання моторної алалії. 38. Сенсорна алалія. Причини, механізм. Симптоматика. 39. Понятійно-терміналогічний апарат логопедії. 40. Особливості логопедичної роботи з подолання сенсорної алалії. 41. Диференціальна діагностика загального недорозвинення мовлення 42. Періодизація загального недорозвинення мовлення. 43. Психологічні особливості дітей із заїканням. 44. Клініко-педагогічна класифікація мовленнєвих порушень, її характеристика. 45. Методика корекційно-педагогічної роботи при загальному недорозвиненні мовлення 46. Загальні напрями психолого-педагогічної реабілітації заїкуватих. 47. Комплексне обстеження дітей із загальним недорозвиненням мовлення. 48. Характеристика психолого- педагогічної класифікації мовленнєвих порушень. 49. Фонетико-фонематичний недорозвиток мовлення. Поняття, склад групи за клінічними діагнозами. 50. Загальна характеристика псевдобульбарної дизартрії. 51. Класифікація дизграфії. 52. Симптоматика заїкання. 53. Загальна характеристика мозочкової дизартрії. 54. Організація роботи в групах для дітей з ФФН. 55. Характеристика порушень мовленнєвого розвитку у дітей з вадами зору. 56. Загальна характеристика афазії. 57. Передумови формування навичок письма. 58. Принципи, методи і система обстеження дітей з ринолалією. 59. Класифікація афазії. 60. Загальна характеристика бульбарної дизартрії. 61. Моторна афазія (еферентна, аферентна) та методи її усунення. 62. Дизартрія (визначення, причини, механізми, форми). 63. Характеристика пізнавальної діяльності дітей з дизартричними порушеннями. 64. Характеристика підходів до відновлення мовлення при афазії. 65. Профілактика заїкання. 66. Класифікації дизартрії. 67. Психофізіологічні механізми процесу письма. Операції процесу письма. 68. Дитяча афазія. 69. Обстеження мовлення дітей з дизартричними порушеннями. 70. Організація логопедичної допомоги в Україні. Мережа закладів для дітей з ТПМ. 71. Особливості відновлення мовлення при аферентній моторній афазії. 72. Організація корекційної роботи з подолання алалії. 73. Особливості відновлення мовлення при семантичній афазії. 74. Особливості корекційної логопедичної роботи з дітьми з вадами зору. 75. Логопедичний кабінет. Загальні вимоги до обладнання. 76. Особливості мовленнєвого розвитку дітей із розумовою відсталістю. 77. Психофізіологічні механізми процесу читання. 78. Значення та характеристика комплексного медико-педагогічноговпливу на дітей з дизартрією. 79. Зв’язок логопедії з іншими науками та їх значення в розвитку теорії і практики логопедії. 80. Характеристика порушень мовленнєвого розвитку у дітей з вадами слуху. 81. Подолання вад звукової системи мовлення при дизартрії. Специфіка роботи з розвитку артикуляційної моторики при дизартричних розладах. 82. Класифікація дислексій. 83. Документація логопеда. 84. .Вади голосу. Причини, механізми, класифікація порушень голосу. 85. Методичне об’єднання логопедів у закладах охорони здоров’я. 86. Симптоматика дислексії. 87. Корекційна робота тіри функціональних порушеннях голосу. 89. Логопедична робота з подолання фонетичних помилок. 90. Логопедична робота з подолання та попередження оптико-просторових та графічних помилок. 91. Профілактика порушення голосу. 92. Основні методи та прийоми логопедичного впливу, їх характеристика. 93. Характеристика порушень темпу та ритму мовлення несудомного характеру (тахілалія, браділалія). 94. Логопедична робота з подолання лексико-граматичних помилок. 95. Культура та техніка мовлення вчителя-логопеда. 96. Організація роботи логопеда дитячого психоневрологічного диспансеру.
Ціна
80
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи