Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ВОЗРАСТНАЯ ПСИХОЛОГИЯ шпаргалки.
Шпаргалка
№ K-23056
1.Предмет і завдання вікової психології. 2.Звязок вікової і педагогічної психології з загальною психологією. 3.Характеристика методів дослідження у віковій та педагогічній психології. 4.Характеристика основних чинників психічного розвитку дитини (спадковість, середовище, активність). 5.Протиріччя як рушійна сила психічного розвитку.основні протиріччя. 6.Характеристика закономірностей психічного розвитку(нерівномірність, сенситивність, кризовість окремих періодів розвитку та ін.). 7. Поняття вікової кризи. Основні характеристики вікової кризи. 8. Проблема періодизації психічного розвитку у працях зарубіжних психологів (Е.Еріксон, Ж. Піаже та ін.). 9. Проблема періодизації психічного розвитку у працях вітчизняних психологів (Л.С.Виготський, Д.Б.Ельконін). 10. Поняття соціальної ситуації розвитку. Особливості соціальної ситуації розвитку на різних етапах онтогенезу. 11. Поняття провідної діяльності, її характерні ознаки і розвиваюче значення на різних етапах онтогенезу. 12. Вроджені потреби та інстинктивні форми поведінки немовляти. 13. Характеристика безпосередньо-емоційного спілкування як провідної діяльності немовляти та її розвиваюче значення. 14. Предметно-маніпулятивна діяльність як провідна діяльність раннього дитинства. 15. Головні психічні новоутворення дітей раннього віку. 16. Криза 3-х річного віку та її характеристика. 17. Розвиток мовлення у дітей раннього та дошкільного віку. 18. Сюжетно-рольова гра як провідна діяльність у дошкільному віці. 19. Головні психічні новоутворення в дошкільний період: елементарні моральні почуття, внутрішнє мовлення тощо. 20. Психологічна готовність до шкільного навчання, її основні показники. 21. Характеристика учбової діяльності як провідної діяльності молодшого шкільного віку. 22. Характеристика розумового розвитку молодшого школяра. Проблема сензитивності даного віку до певних форм навчання. 23. Анатомо-фізіологічна перебудова організму підлітка і її вплив на психіку підлітка. 24. Характеристика соціальної ситуації розвитку у підлітковому віці. Виникнення нових потреб. 25. Проблема "кризи" підліткового віку. Різні теоретичні підходи до її вирішення. 26. Інтимно-особистісне спілкування як провідна діяльність у підлітковому віці. 27. Специфіка та розвиваюча роль учбової діяльності у підлітковому віці. 28. Головні новоутворення у сфері особистості підлітка, характеристика "зрушення" у розвитку самосвідомості підлітка (почуття дорослості та Я-концепція). 29. Головні новоутворення у сфері пізнавальних процесів у підлітковому віці. 30. Девіантна поведінка у підлітковому віці та можливості її попередження: проблема важко вихованості. 31. Учбово-професійна діяльність та її розвиваюче значення в юнацькому віці. 32. Поняття юнацької субкультури. Причини її виникнення та вплив на розвиток особистості юнака. 33. Головні психічні новоутворення юнацького віку. 34. Характерні особливості розвитку уваги дітей в онтогенезі. 35. Характерні особливості розвитку мислення дітей на різних етапах онтогенезу. 36. Характерні особливості розвитку пам`яті дітей в онтогенезі: якісні зміни запам`ятовування, відтворення інформації тощо.
Ціна
70
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи