Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ПЕДАГОГІКА. Шпаргалки.
Шпаргалка
№ K-23631
1. Предмет і основні завдання педагогіки. Основні педагогічні категорії. 2. Розвиток педагогіки як науки. Джерела педагогіки. 3. Методи науково-педагогічного дослідження. Змоделювати процес конкретного науково-педагогічного дослідження. 4. Поняття про особистість та її розвиток. 5. Основні чинники формування особистості. 6. Типи екскурсій та методика їх проведення. 7. Мета та завдання виховання в національній школі. 8. Система освіти в Україні. Документи, які забезпечують її ефективне формування. 9. Предмет і завдання дидактики. Загальні засади реформ освіти в Україні. 10. Навчання як процес пізнавальної діяльності. 11. Основні фактори і функції навчання. 12. Основні компоненти цілісного навчання. Структура діяльності вчителя в навчальному процесі. 13. Характеристика процесу учіння. 14. Мотивація учіння школярів. Побудувати систему стимулів у викладі фахової дисципліни. 15. Види навчання. Змалювати фрагмент модульного навчання. 16. Принципи навчання. Їх реалізація в навчальному процесі на прикладах педагогічної практики. 17. Зміст освіти в сучасній школі. 18. Навчальні плани та програми сучасних шкіл. 19. Підручники сучасної школи. 20. Поняття про методи навчання їх функції та структуру. Класифікація методів навчання. 21. Характеристика методів навчання за джерелом знань. Застосування їх студентом під час педагогічної практики. 22. Методи навчання за характером пізнавальної діяльності учнів (Практичний приклади). 23. Самостійна робота учнів її види та особливості організації (на прикладах з практики). 24. Засоби навчання. Вибір методів і засобів навчання вчителем на прикладі викладання конкретної теми. 25. Поняття про форми навчання. Розвиток класно-урочної системи та її альтернативи. 26. Урок – основна форма навчання. Вимоги до уроку. Змоделювати урок засвоєння знань. 27. Типи і структура уроку. Підготовка вчителя до уроку. Змоделювати урок формування вмінь і навичок. 28. Нетрадиційні уроки. 29. Неурочні форми організації. Змоделювати урок-семінар. 30. Контроль у навчальному процесі. 31. Сучасні проблеми перевірки та оцінки ЗУН. Аналіз власного досвіду. 32. Суть і особливості процесу виховання. 33. Принципи виховання. Реалізація їх у навчально-виховному процесі школи. 34. Учнівський колектив як суб'єкт виховного процесу. 35. Проблема діяльності дитячих та юнацьких організацій на сучасному етапі. 36. Методика формування колективу. Змоделювати колективну творчу справу. 37. Виховна робота класного керівника. Фрагмент плану роботи класного керівник на тиждень. 38. Позакласна та позашкільна робота з учнями. Спланувати позакласну роботу з старшокласниками гімназії. 39. Спільна робота школи і сім’ї. Змоделювати нетрадиційну форму педагогізації батьків. 40. Поняття про методи виховання, їх класифікація. Умови оптимального вибору методів вихователів. Аналіз власного досвіду. 41. Методи формування свідомості особистості. Аналіз застосування цих методів студентами під час педагогічної практики. 42. Методи організації діяльності, формування досвіду суспільної поведінки школярів. Аналіз власного досвіду використання цих методів студентами під час педагогічної практики. 43. Методи стимулювання і мотивації діяльності та поведінки школярів. Застосування їх в педагогічній практиці. 44. Методи самовиховання. 45. Формування наукового світогляду школярів. Змоделювати диспут в аудиторії старшокласників. 46. Розумове виховання. Змоделювати пізнавальну гру. 47. Моральне виховання школярів. Скласти роботу кл. керівника 7-кл. з морального виховання. 48. Методика морального виховання школярів. Змоделювати етичну бесіду з підлітками. 49. Трудове виховання як актуальна проблема. 50. Правове виховання учнів. Змоделювати бесіду з учнями про державну символіку. 51. Естетичне виховання школярів. Змоделювати виховний захід художньо-естетичного спрямування. 52. Економічне виховання. Змоделювати ділову гру економічного спрямування. 53. Піклування про життя і здоров’я і фізичний розвиток. Змоделювати бесіду з старшокласниками антинаркотичного спрямування. 54. Керівництво роботою школи. 55. Методична робота в школі. 56. Творче освоєння ППД вчителями. 57. Я.А. Коменський – основоположник педагогіки. 58. Система виховання, педагогічна думка в епоху Українського відродження (14-17 ст.). 59. Розвиток освіти в другій половині 19 – початок 20 століття (Корф, Алчевська, Лубенець, Русова, Грінченко). 60. Педагогічні погляди К.Д. Ушинського. 61. Педагогічна система А.С. Макаренка. 62. В.О.Сухомлинський – педагог-гуманіст. 63. Основні вимоги до вчителя, згідно класифікації пед. працівників. 64. Творча лабораторія вчителя. Аналіз рівня сформованості творчої лабораторії випускником. 65. Майстерність педагогічного спілкування. 66. Вміння вчителя розв’язувати педагогічні конфлікти. 67. Педагогічна майстерність. 68. Педагогічна майстерність вихователя.
Ціна
40
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи