Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
ПЕДАГОГІКА. Шпаргалки.
Шпаргалка
№ K-22919
1.Визначити предмет і завдання педагогіки,охарактерезувати основні її категорії. 2.З’ясувати і пояснити особливості процесу виховання. 3.Охарактерезувати систему педагогічних наук,розкрийте зв’язок педагогіки з іншими науками. 4.Розкрити сутність особистісного підходу у вихованні,сформувати основні вимоги до організації виховного процесу. 5.Співвідношення шкільного навчання і наукового пізнання можна спів ставити через визначення спільного й відмінного між ними.Встановіть і поясніть це спільне й відмінне. 6.Сформувати основні завдання,розкрити зміст та визначити педагогічні умови організації трудового виховання у сучасній школі. 7.Розкрийте сутність «розвиток особистості».Яка роль навчання у розвитку особистості?(концепція Л.Виготського). 8.Що таке конфлікт у вихованні?Охарактерезувати структуру,визначити типи конфліктних ситуацій. Стилі поведінки у конфлікті. 9.Вказати і пояснити основні функції процесу навчання. 10.Визначити критерії оцінки вихованості учнів.Які методи дослідження використовувалися при цьому? 11.Обгрунтувати основні елементи змісту освіти. Визначити їхні функції. 12.З’ясувати трудності і суперечності сімейного виховання. 13.Що таке навчання як педагогічний процес?Вкажіть основні структурні елементи процесу навчання. 14.Охарактерезуйте систему роботи школи з формування естетичної культури школярів. 15.Охарактерезувати систему дидактичних принципів,намітити шляхи реалізації одного з принципів навчання. 16.Визначити основні завдання підготовки школярів до подружнього життя. 17.Які способи (форми) організації навчальної діяльності школяра на уроці вам відомі? 18.Встановити взаємозв’язок понять «розвиток» , «виховання» , «соціалізація» особистості. 19.Охарактеризувати діяльність вчителя та учнів у процесі навчання.Розкрити роль мотивів в учінні школярів. 20.Визначити і пояснити педагогічні умови взаємодії особистості і колективу. 21.З’ясувати сутність педагогічної діагностики : діагностика,діагностування,контроль та оцінка успішності? 22.Виділити у понятійному апараті педагогіки головне поняття,дайте його сутнісну характеристику. 23.Охарактеризувати сучасну систему оцінки знань,умінь і навичок учнів. 24.Розкрити сутність філософсько – світоглядної підготовки школярів,шакреслити шляхи формування світогляду. 25.Охарактеризувати поняття «метод», «прийом», «засіб» навчання.Які класифікації навчання вам відомі. 26.Визначити й обгрунтувати основні вимоги до організації діяльності у виховному процесі. 27.Охарактеризувати методи навчання за джерелами одержання знань. 28.З’ясувати зміст і роль громадського виховання у системі формування базової культури особистості. 29.Охарактерезувати класифікацію методів навчання за рівнем пізнавальної діяльності учнів. 30.Визначити основні завдання й зміст фізичного виховання школярів. 31.Охарактеризувати сучасні методи науково – педагогічних досліджень. 32.Запропонувати програму самовиховання школяра,базуючись на загальних методах та формах виховної роботи. 33.Пояснити чим обумовлений вибір методів навчання у сучасній школі. 34.Формування основ моральної культури особистості передбачає виховання гуманності,свідомості дисципліни,культури поведінки та основ екологічної культури. Які ви бачите практичні шляхи реалізації вказаних складників. 35.Розкрити структуру процесу засвоєння знань учнями. 36.Що таке діяльність особистості? З’ясувати особливості виховної діяльності, охарактеризувати її види. 37.Здійснити порівняний аналіз головних вікових та індивідуальних особливостей молодшого школяра,підлітка й старшокласника у навчальній діяльності. 38.Розкрити основні функції та обов’язки класного керівника. 39.Охарактеризувати види навчання у сучасній школі. 40.Вказати на основні стилі(стратегії) поведінки в конфлікті. Поведінка вчителя у конфліктній ситуації. Особливості управління педагогічним конфліктом. 41.Охарактеризувати організаційні форми навчання у сучасній школі. 42.Які ідеї сучасної ідеології виховання мають бути покладені в основу зміту особистісно зорієнтованих технологій виховання? 43.Що таке методологія педагогіки?Охарактерезувати основні філософські напрямки,що виступають у якості різних людинознавчих наук,в тому числі й педагогіки. 44.Розкрити найважливіші закономірності процесу виховання. 45.Сформувати і пояснити основні вимоги до сучасного уроку в школі. 46.Дати визначення «метод» , «прийом» , «засіб» виховання.На які групи поділяються методи виховання у відомих вам класифікаціях? 47.Охарактеризувати типологію уроків за дидактичною метою. 48.Пояснити з якою метою використовувалися група методів формування свідомості особистості вихованця. Сформувати основні вимоги до їх реалізації. 49.Розкрити структуру комбінованого уроку. 50.Охарактеризувати методи стимулювання поведінки й діяльності школярів. 51.Чим характеризується структура уроку засвоєнням нових знань. 52.Пояснити думку про те,що виховання є спеціально організований і свідомо здійснюваний педагогічний процес. 53.На які типи поділяються навчальні предмети відповідно провідного компоненту? 54.Охарактеризувати методи організації діяльності й формування досвіду суспільної поведінки школярів. 55.Відомо, що відносно самостійними видами діяльності педагога є викладання і виховна робота. Охарактеризувати їх. 56.Визначити ознаки виховного колективу. Розкрити його основні етапи (стадії) розвитку. 57.Охарактеризувати державні нормативні документи,в яких відображений зміст освіти у сучасній школі. 58.Довести,що виховання – це процес інтеграції загальнолюдських цінностей. 59.Відомо,що основна функція педагога є управлінська(управління педагогічним процесом). З’ясувати яким чином вона реалізується на кожному з етапів даного процесу. 60.Визначити місце особистості у системі колективних відносин,назвати ознаки колективу.
Ціна
90
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи