Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Педагогика. Шпаргалки.
Шпаргалка
№ K-25912
1.Предмет, завдання, основні категорії педагогіки. Роль вітчизняних педагогів у розвитку педагогічної науки. Педагогіка початкової школи у системі педагогічних дисциплін. 2. Мета і завдання освіти та виховання. Поняття і значення мети виховання у педагогіці. Мета виховання у документах суверенної України. 3. Методи науково-педагогічного дослідження у діяльності вчителя початкових класів, їх характеристика. 4.Розвиток особистості учнів початкових класів, його рушійні сили. Чинники формування особистості. 5. Вікова періодизація в педагогіці. Основні етапи розвитку особистості. Психолого- педагогічна характеристика дітей молодшого шкільного віку. 6. Система освіти і виховання в україні, її структура, принципи побудови. Характеристика основних навчально-виховних закладів системи освіти. 7.Управління і керівництво школою. Сучасні вимоги до особистості керівника. 8.Учитель школи України. Професіограма вчителя початкових класів: Педагогічна етика, такт, майстерність учителя. Наукова організація праці учителя початкових класів. 9.Система підвищення кваліфікації учителів початкових класів. Методична робота у початковій школі. Самоосвіта вчителя. Вивчення, узагальнення і впровадження передового педагогічного досвіду. 10.Керівництво навчально-виховною роботою у початкових класах загальноосвітньої школи, у сільській малокомплектній школі, у школах-інтернатах. Організація діяльності ГПД. 11.Початкова школа в концепції середньої загальноосвітньої школи України. Видатні педагоги про початкову освіту. 12.Предмет і завдання дидактики. Основні категорії дидактики. Актуальні проблеми дидактики в умовах відродження національної школи України. 13. Загальна характеристика навчання як виду пізнавальної діяльності учнів. Викладання та учіння - дві сторони процесу навчання. 14 .Основні етапи оволодіння знаннями. Мотивація учіння молодших школярів. Шляхи формування пізнавальних і творчих інтересів учнів початкових класів. 15. Основні функції навчання, його закономірності та рушійні сили. 16. Принципи навчання, їх класифікація. 17. Принцип виховуючого характеру навчання. 18.Принцип науковості навчання. 19. Принцип систематичності і послідовності навчання. 20. Принцип наочності навчання 21. Принцип свідомості та активності учнів в процесі навчання. 22.Принцип міцності знань, умінь і навичок. 23. Принцип доступності навчання. 24. Зміст освіти. Наукові основи перебудови змісту освіти у сучасній школі. Навчальні предмети у початкових класах 25. Навчальні плани та навчальні програми для початкових класів загальноосвітньої школи. Вимоги до них, принципи побудови 26.Навчальні підручники і посібники для початкової школи, вимоги до них. Робота з підручником та іншими навчальними книгами 27. Методи навчання, їх класифікація. Розвиток методів навчання у досвіді вчителів-практиків. 28. Словесні методи навчання, їх характеристика 29. Наочні методи навчання, їх характеристика. 30. Практичні методи навчання, їх характеристика. 31.Методи-навчання за характером пізнавальної діяльності учнів. Проблемне та програмоване навчання у початкових класах. 32. Форми-організації навчального процесу. Виникнення і розвиток класно-урочної системи навчання. 33.Урок- основна форма організації навчання. Типологія і структура уроку. Особливості побудови уроку у початкових класах. Вимоги до сучасного уроку. 34.Підготовка вчителя до уроку та її основні етапи. Тематичне і поурочне планування навчального матеріалу. Проведення уроку. 35.Самостійна робота учнів. Домашня навчальна робота молодших школярів. 36.Перевірка та оцінка знань, умінь і навичок учнів початкових класів. 37.Суть процесу виховання. Закономірності, діалектика та рушійні сили процесу виховання. Діагностика вихованості. 38.Нова філософія виховання. Принципи виховання. 39.Етнізація виховного процесу як важливий принцип національного виховання. Педагогіка народознавства у сучасній методиці виховної роботи з молодшими школярами. 40.Принципи природовідповідності та культуровідповідності виховання у загальній системі принципів виховного процесу. 41.Принцип безперервності виховання на фоні послідовності, систематичності і варіативності його форм і методів. Завдання і особливості планування виховної роботи у початкових класах. 42. Гуманізація та демократизація виховного процесу в системі принципів виховання на сучасному етапі розвитку суспільства. 43.Поняття про метод виховання. Метод і прийом виховання. Класифікація методів виховання. 44.Метод формування свідомості вихованців: педагогічні функції та особливості застосування у початковій школі. 45. Методи організації діяльності та формування досвіду суспільної поведінки: педагогічні функції та особливості застосування у початковій школі 46. Методи корекції дитячої поведінки та діяльності: педагогічні функції і специфіка застосування в початковій школі 47. Методи самовиховання: педагогічні функції та особливості застосування у початковій школі 48. Виховання особистості у колективі. Розвиток теорії колективу в педагогіці XX століття (С.Т.Шацький. А.С.Макаренко, В.О.Сухомлинський, І.П.Іванов) виховання особистості у колективі. Розвиток теорії колективу в педагогіці 20 ст. 49. Поняття про учнівський колектив: ознаки, структура, органи управління. Зв'язки та відносини у колективі поняття про учнівський колектив: ознаки, структура, органи управління. Відносини у колективі. 50. Педагогічне керівництво колективом учнів. Особливості формування колективу молодших школярів. Методика колективного творчого виховання педагогічне керівництво колективом учнів. Особливості формування колективу МШ. Методика колективного творчого виховання. 51. Формування основ наукового та народного світогляду 52. Роль морального виховання у формуванні особистості. Етична бесіда: функції, структура. Форми і методи виховання у молодших школярів моральних звичок та культури поведінки. Українська етнопедагогіка про моральне виховання дітей Моральне виховання. Етична бесіда. Форми і методи виховання в МШ моральних звичок та культури поведінки. Українська етнопедагогіка про моральне виховання дітей. 53. Естетичне виховання та його роль у формуванні особистості. Фактори естетичного розвитку дитини. Завдання, форми і методи організації естетико-виховної роботи у початковій школі естетичне виховання. Фактори естетичного розвитку дитини. Завдання, форми і методи естетико виховної роботи. 54. Трудове виховання у загальній системі формування особистості. Форми і методи трудового виховання молодших школярів. Українська етнопедагогіка про трудове виховання дітей 55.Фізичне виховання та його роль у всебічному розвитку особистості. Організаційні форми фізичного виховання учнів початкової школи. Фізичний розвиток дітей у сім’ї. 56. Розумове виховання учнів. Особливості розумового виховання молодших школярів. Розумове виховання. Особливості розумового виховання молодших школярів. 57. Нові напрямки виховання: екологічне, статеве, правове. 58.Форми і методи організації позакласної виховної роботи з молодшими школярами. Гурткова робота у початковій школі. Особливості виховання учнів у ГПД. 59. Позакласне читання у початковій школі: виховні завдання та методика організації. 60. Роль сім’ї у вихованні дітей. Організація життя молодших школярів у сім’ї. Українська етнопедагогіка про роль сім’ї. 61. Форми зв’язку школи і сім’ї. Особливості роботи вчителя з батьками молодших школярів. 62.Позашкільне виховання учнів. Форми зв’язку школи із позашкільними дитячими закладами. 63. Форми зв’язку початкової школи з дошкільними закладами. 64 Педагогічна майстерність учителя-вихователя.
Ціна
80
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи