Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Товарознавство
Контрольна робота
№ K-17517
Задача Визначити фінансовий результат від реалізації послуг з організації виставкового заходу за вихідними даними, враховуючи при цьому: - Кількість експонентів, що орендують необладнану виставкову площу, становить 34 од., кількість необладнаної виставкової площі 274 кв.м - Кількість експонентів, що орендують обладнану виставкову площу становить 112 од., кількість обладнаної виставкової площі 893 кв.м - Організація фуршету розрахована на 150 осіб - Термін проведення конференції 42 год - Оренда офісу та складського приміщення триває 6 місяців - Користування послугами зв’язку 6 місяців - Зарплата співробітників 6 місяців - Загальна кількість учасників, що зареєструвались – 1. Кошторис витрат на необладнану виставкову площу (у.о. кв.м.) 1. Оренда виставкової площі (7 днів) – 2. Технічне обслуговування експонента під час роботи виставки – 3. Загальне електроосвітлення і опалювання (термін 7 днів) 4. Прибирання стенда експонента (термін 5 днів) – 5. Охорона експозиції (термін 5 днів) – 2. Кошторис витрат на необладнану виставкову площу (у.о. кв.м.) 1. Оренда виставкової площі (7 днів) – 2. Монтаж фриза стенда і стінових панелей, що відділяють стенд експонета від суміжних стендів 3. Технічне обслуговування експонента під час роботи виставки – 4. Загальне електроосвітлення і опалювання (термін 7 днів) 4. Прибирання стенда експонента (термін 5 днів) – 5. Охорона експозиції (термін 5 днів) – 3. Кошторис витрат на додаткове обладнання, монтаж – демонтаж та технічне обслуговування 1. Подіум 0,5*0,5 м 2. Подіум 1*1 м. – 3. Подіум 0,5*1 м. – 13, 4. Вітрина скляна 0,5*0.5*1 м – 8, 5. Вітрина скляна 0,5*1*1 м. – 6. Вітрина скляна 1*1*1 – 15, 7. Вітрина скляна 0,5*0,5*2,5 – 8. Вітрина скляна 0,5*1*2,5 – 9. Вітрина скляна 1*1*2,5 – 10. Панель скляна 1*1,4 м. – 8, 11. Панель з ДВП 1*2,5 м. – 27, 12. Двері з замком – 13. Лампа люмінесцентна – 31, 14. Електрична розетка – 23, 15. Напис на фризі кольоровий з логотипом – 16. Рекламні установки на території виставки – 17. Барабан рекламний на висоті 3,5 м. – 18. Барабан рекламний, що обертається – 19. Кольорове оформлення стінових панелей – 4. Організація фуршету на одну особу – 5. Організація конференції (у.о. за одну годину) 1. Оренда конференц – залу – 19, 2. Монтаж та технічне обслуговування проекційного обладнання – Постійні витрати на організацію виставкового заходу 1. Оренда приміщень організації (у.о. за місяць) 1. Оренда офісу – 2. Оренда складського приміщення – 2. Амортизаційні відрахування (у.о. за місяць) 1. Амортизаційні відрахування офісного обладнання – 2. Амортизаційні відрахування виставкового обладнання – 3. Поштова розсилка інформаційних матеріалів (у.о.) Поштові витрати – 4. Послуги звязку (у.о. за місяць) 1. Телефонні переговори – 2. Мобільний зв'язок – 3. Інтернет – 5. Транспортні витрати Транспортні витрати – 6. Зарплата робітників (у.о. за місяць) Нарахування на зарплату – 7. Реклама Реклама 8. Виготовлення друкованої інформації (у.о.) 1. Друкована продукція – 1. Прибутки на необладнану виставкову площу (у.о./ кВ.м.) Оренда обладнаної виставкової площі – 2. Прибутки на обладнану виставкову площу (у.о./кВ.м.) Оренда обладнаної виставкової площі – 3. Кошторис прибутків на додаткове обладнання 1. Подіум 0,5*0,5 м 2. Подіум 1*1 м. – 3. Подіум 0,5*1 м. – 4. Вітрина скляна 0,5*0.5*1 м – 5. Вітрина скляна 0,5*1*1 м. – 6. Вітрина скляна 1*1*1 – 7. Вітрина скляна 0,5*0,5*2,5 – 8. Вітрина скляна 0,5*1*2,5 – 9. Вітрина скляна 1*1*2,5 – 10. Панель скляна 1*1,4 м. – 11. Панель з ДВП 1*2,5 м. – 12. Двері з замком – 13. Лампа люмінесцентна – 14. Електрична розетка – 15. Напис на фризі кольоровий з логотипом – 16. Рекламні установки на території виставки – 17. Барабан рекламний на висоті 3,5 м. – 18. Барабан рекламний, що обертається – 19. Кольорове оформлення стінових панелей – 4. Прибуток на реєстраційний внесок (у.о./од.уч.) Реєстраційний внесок – 6. Прибуток від реклами в каталозі 1. Реклама в каталозі – 2. Реклама в каталозі кольорова – Задача Оцінити ефективність участі підприємства у виставковому заходів за показника якісної оцінки відвідувачів стенду Кількість балів для оцінки обрана за пропозиціями західних дослідників, проте може бути змінена відповідно до побажань конкретного експонента Характеристика відвідувача/ мотив відвідування Статус відвідувача Відповідальні за прийняття рішень Приймають участь у рішенні Без повноважень Загальна інформація 9 6 Суттєві переговори 13 10 - Укладання угод 17 16 - Показники якісної оцінки відвідувачів стенду 1. Кількість відвідувачів стенду, відповідальних за прийняття рішення (мотив – загальна інформація) – 2. Кількість відвідувачів стенду, відповідальних за прийняття рішення (мотив – суттєві переговори) – 3. Кількість відвідувачів стенду, відповідальних за прийняття рішення (мотив – укладання угод) – 4. Кількість відвідувачів стенду, що приймають участь у рішенні (мотив – загальна інформація) – 5. Кількість відвідувачів стенду, що приймають участь у рішенні (мотив – суттєві переговори) – 6. Кількість відвідувачів стенду, що приймають участь у рішенні (мотив – укладання угод) – 7. Кількість відвідувачів стенду без повноважень (мотив – загальна інформація) – 8. Кількість нових відвідувачів із загальної кількості – 9. Кількість днів проведення виставкового заходу – 10. Витрати на організацію роботи персоналу стенду (у.о.) – 11. Сумарні витрати на участь у виставковому заходів (тис.у.о.) – 12. Кількість робочого персоналу стенду – Задача Використовуючи вихідні дані таблиці, розрахувати ефективність та чистий прибуток проведення виставкового заходу для підприємства – організатора виставки враховуючи, що необладнану площу оренду не орендують. Податок на прибуток становить 25%, ПДВ – 20% Показники для оцінки ефективності виставкового заходу 1. Кількість фірм – учасників Українські підприємства – Іноземні представництва в Україні – Іноземні фірми – 2. Організаційний внесок учасника виставки – 500 грн 3. Вартість 1 кв.м. обладнаної площі (грн.) Для українських підприємств Для іноземних представництв в Україні – Для іноземних фірм – 4. Розміри стенду (кВ.м.) – 5. Організація рекламно – поліграфічних послуг (тис.грн.) – 6. Поштове розсилання листів учасникам виставки та запрошень фахівцям (тис.грн.) – 7. Видання каталогу виставки (тис.грн.) – 8. Транспортні затрати (тис.грн.) – 9. Інші витрати на організацію виставки (тис.грн.) – 10. Надання додаткового обладнання – 11. Надання додаткових послуг (тис.грн.) – 12. Організація презентаційних програм (тис.грн.) – 13. Фонд оплати праці (тис.грн.) – 14. Вартість 1 кв.м. необладнаної площі (грн.) – 15. Дердавне фінансування –
Ціна
15
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи