Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Організація та форми бібліотечної реклами
Реферат
№ K-16459
ВСТУП 1. ОСНОВА СУЧАСНОЇ КОНЦЕПЦІЇ БІБЛІОТЕЧНОЇ РЕКЛАМИ 1.1. Сутність та принципи бібліотечної реклами 1.2. Форми і методи бібліотечної реклами 2. ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ ТА РЕКЛАМИ НА ТРАНСФОРМАЦІЮ БІБЛІОТЕК 2.1. Процес становлення бібліотечної реклами на українському інформаційному ринку та світовий досвід реклами 2.2. Маркетинг як активний метод трансформації бібліотеки 3. ТЕХНІЧНІ АСПЕКТИ БІБЛІОТЕЧНОЇ РЕКЛАМИ ВИСНОВКИ ДЖЕРЕЛА ТА ЛІТЕРАТУРА ДОДАТКИ
Ціна
40
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи