Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Маркетинг і його специфіка у банківській сфері
Дипломна
№ K-9586
ВСТУП………………………………………………………………………………..3 І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ ТА ЙОГО СПЕЦИФІКИ В БАНКІВСЬКІЙ СФЕРІ……………………………………...6 1.1. Сутність та зміст поняття банківського маркетингу……………………………6 1.2. Специфіка маркетингу в банківській сфері……………………………………11 1.3. Ринок банківських продуктів України як об’єкт маркетингової діяльності…19 ІІ. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЛЬНОСТІ В БАНКАХ УКРАЇНИ ТА ПРИКЛАДІ “УКРСОЦБАНКУ”…………………………………………………….28 2.1. Аналіз та оцінка портфелю послуг та способів просування банківських продуктів в Укрсоцбанку…………………………………………………………….28 2.2. Аналіз цінової політики АКБ Укрсоцбанку……………………………………36 2.3. Оцінка ефективності діяльності комунікаційних систем та стимулювання збуту банківських продуктів в Укрсоцбанку………………………………………..47 ІІІ. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ “УКРСОЦБАНКУ” …………………………………………………………………..55 3.1. Проблеми та недоліки банківського маркетингу в Україні……………………55 3.2. Пропозиції щодо впровадження сучасного досвіду маркетингової діяльності у діяльність банківських установ в Україні…………………………………………..63 3.3. Інструментарій та фактори підвищення ефективності заходів з маркетингу банками України………………………………………………………………………77 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………………..84 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………………..88 ДОДАТКИ
Ціна
150
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи