Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Маркетинг і його специфіка у банківській сфері
Дипломна
№ K-9586
ВСТУП………………………………………………………………………………..3 І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ ТА ЙОГО СПЕЦИФІКИ В БАНКІВСЬКІЙ СФЕРІ……………………………………...6 1.1. Сутність та зміст поняття банківського маркетингу……………………………6 1.2. Специфіка маркетингу в банківській сфері……………………………………11 1.3. Ринок банківських продуктів України як об’єкт маркетингової діяльності…19 ІІ. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЛЬНОСТІ В БАНКАХ УКРАЇНИ ТА ПРИКЛАДІ “УКРСОЦБАНКУ”…………………………………………………….28 2.1. Аналіз та оцінка портфелю послуг та способів просування банківських продуктів в Укрсоцбанку…………………………………………………………….28 2.2. Аналіз цінової політики АКБ Укрсоцбанку……………………………………36 2.3. Оцінка ефективності діяльності комунікаційних систем та стимулювання збуту банківських продуктів в Укрсоцбанку………………………………………..47 ІІІ. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ “УКРСОЦБАНКУ” …………………………………………………………………..55 3.1. Проблеми та недоліки банківського маркетингу в Україні……………………55 3.2. Пропозиції щодо впровадження сучасного досвіду маркетингової діяльності у діяльність банківських установ в Україні…………………………………………..63 3.3. Інструментарій та фактори підвищення ефективності заходів з маркетингу банками України………………………………………………………………………77 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………………..84 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………………..88 ДОДАТКИ
Ціна
150
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи