Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Маркетинг в банківській сфері
Курсова
№ K-28922
Зміст:
1. Вступ
2. Теоретичні аспекти маркетингу в банківській сфері 2.1. Сутність та значення банківського маркетингу 2.2. Особливості застосування маркетингу в банках 2.3. Основні інструменти банківського маркетингу
3. Аналіз маркетингової діяльності банку (на прикладі обраного банку) 3.1. Загальна характеристика банку 3.2. Аналіз ринку банківських послуг 3.3. Аналіз маркетингових стратегій банку
4. Напрями вдосконалення маркетингової діяльності в банківській сфері 4.1. Використання цифрових технологій у банківському маркетингу 4.2. Пропозиції щодо покращення маркетингової стратегії
5. Висновки
6. Список використаних джерел
7. Додатки (графіки, таблиці, анкети тощо)
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи