Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Маркетинг у сфері послуг.
Курсова
№ K-28917
ЗМІСТ
1. ВСТУП
2. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ У СФЕРІ ПОСЛУГ 2.1. Сутність і особливості послуг 2.2. Специфіка маркетингу послуг у порівнянні з товарним маркетингом 2.3. Маркетинговий комплекс у сфері послуг (7Р)
3. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГУ У СФЕРІ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ (УМОВНОГО ПІДПРИЄМСТВА – наприклад, салон краси, туристичне агентство, страхова компанія) 3.1. Загальна характеристика підприємства 3.2. Маркетингове середовище діяльності підприємства 3.3. Аналіз елементів маркетингової діяльності
4. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГУ У СФЕРІ ПОСЛУГ 4.1. Напрями вдосконалення маркетингової стратегії 4.2. Пропозиції щодо використання сучасних інструментів (digital-маркетинг, CRM тощо)
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи