Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Маркетинг у сфері послуг.
Курсова
№ K-28917
ЗМІСТ
1. ВСТУП
2. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ У СФЕРІ ПОСЛУГ 2.1. Сутність і особливості послуг 2.2. Специфіка маркетингу послуг у порівнянні з товарним маркетингом 2.3. Маркетинговий комплекс у сфері послуг (7Р)
3. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГУ У СФЕРІ ПОСЛУГ НА ПРИКЛАДІ (УМОВНОГО ПІДПРИЄМСТВА – наприклад, салон краси, туристичне агентство, страхова компанія) 3.1. Загальна характеристика підприємства 3.2. Маркетингове середовище діяльності підприємства 3.3. Аналіз елементів маркетингової діяльності
4. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГУ У СФЕРІ ПОСЛУГ 4.1. Напрями вдосконалення маркетингової стратегії 4.2. Пропозиції щодо використання сучасних інструментів (digital-маркетинг, CRM тощо)
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи