Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Маркетинг на підприємствах малого бізнесу.
Курсова
№ K-28921
Курсова робота з дисципліни: Маркетинг на тему: «Маркетинг на підприємствах малого бізнесу»
Зміст:
1. Вступ
2. Теоретичні основи маркетингу в малому бізнесі 2.1. Поняття та особливості малого бізнесу 2.2. Сутність та функції маркетингу 2.3. Роль маркетингу у розвитку малих підприємств
3. Аналіз маркетингової діяльності малих підприємств в Україні 3.1. Стан і динаміка малого бізнесу 3.2. Маркетингові інструменти, які використовуються 3.3. Основні проблеми впровадження маркетингових стратегій
4. Шляхи вдосконалення маркетингової діяльності малих підприємств 4.1. Використання цифрового маркетингу 4.2. Позиціонування і брендинг 4.3. Партнерство та клієнтоорієнтованість
5. Висновки
6. Список використаних джерел
Ціна
200
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи