Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Розробка маркетингових комунікаційних технологій на вітчизнянних підприємствах
Дипломна
№ K-25588
ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………………………….6 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА………………………………………………………………...8 1.1. Зміст і структура комплексу маркетингових комунікацій підприємства……………………………………………………………………....8 1.2. Процес формування комплексу маркетингових комунікацій на підприємстві……………………………………………………………………...17 1.3. Методи оцінки ефективності комплексу маркетингових комунікацій на підприємстві……………………………………………………………………...24 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ВІТЧИЗНЯНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ ПП «ЕЛЕКТРОЕЛАН»………………………………………………………………31 2.1. Оцінка програми стимулювання збуту на підприємстві ПП«Електроелан»………………………………………………………………..31 2.2 Аналіз інструментів маркетингових комунікацій, що використовуються підприємством ПП «Електроелан»……………………………………………..40 2.3. Оцінка ефективності маркетингових комунікацій на підприємстві ПП«Електроелан»………………………………………………………………..47 РОЗДІЛ 3 НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ФІРМИ…………………………………..53 3.1. Розробка заходів щодо вдосконалення організації маркетингової комунікаційної діяльності фірми……………………………………………….53 3.2. Економічне обгрунтування маркетингових комунікаційних заходів на підприємстві ПП«Електроелан»………………………………………………..60 РОЗДІЛ 4 ОХОРОНА ПРАЦІ…………………………………………………..66 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...75 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………...79 ДОДАТКИ………………………………………………………………………..82
Ціна
700
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи