Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Маркетинг медичних і фармацевтичних послуг
Реферат
№ K-15633
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГУ МЕДИЧНИХ ТА ФАРМАЦЕВТИЧНИХ ПОСЛУГ РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ «АВЄСАНА» 2.1. Аптека «Авєсана»: загальна організаційна характеристика 2.2. Позитивні й негативні чинники маркетингової діяльності установи РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТНО-РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ КОМПЛЕКС МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ ДЛЯ ТОВ «АВЄСАНА» 3.1. Технологія оптимізації маркетингу ТОВ «Авєсана» у галузі цінової та товарної політики 3.2. Розроблення мерчандайзингової політики фармацевтичного закладу ВИСНОВКИ ЛІТЕРАТУРА ДОДАТКИ
Ціна
50
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи