Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Організація екскурсійних послуг №202
Курсова
№ K-3816
Вступ Розділ 1 Теоретичні основи організації екскурсійних послуг 1.1 Підприємство готельно-ресторанного бізнесу як суб'єкт господарської діяльності 1.2 Інформаційні та організаційні ресурси підприємств готельно-ресторанного бізнесу 1.3 Організація екскурсійно-інформаційного обслуговування в індустрії туризму та готельно-ресторанному бізнесі Розділ 2 Особливості організації екскурсійних послуг в туристичній фірмі «Апельсин» 2.1 Загальна характеристика туристичної фірми 2.2 Організація інформаційного обслуговування 2.3 Особливості організації екскурсійних турів туристичною фірмою Розділ 3 Пропозиції щодо удосконалення організації екскурсійних послуг в туристичній фірмі «Апельсин» 3.1 Стратегічні напрямки розвитку туристичної галузі в Україні 3.2. Основні напрямки вдосконалення маркетингу екскурсійних послуг Висновки Список використаної літератури Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи