Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Організація екскурсійних послуг №399
Курсова
№ K-4126
Вступ Розділ 1 Теоретичні основи організації екскурсійних послуг 1.1 Сутність екскурсії 1.2 Функції і ознаки екскурсії 1.3 Класифікація екскурсій 1.4 Техніка ведення екскурсії залежно від її виду Розділ 2 Особливості організації екскурсійних послуг в туристичній фірмі «Апельсин» 2.1 Загальна характеристика туристичної фірми 2.2 Особливості організації екскурсійних турів туристичною фірмою «Апельсин» Розділ 3 Пропозиції щодо удосконалення організації екскурсійних послуг в туристичній фірмі «Апельсин» 3.1 Стратегічні напрямки розвитку туристичної галузі в Україні 3.2. Основні напрямки вдосконалення маркетингу екскурсійних послуг Висновки Список використаних джерел та літератури Додатки
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи