Шановний користувач!
Якщо Ви рахуєте, що дана робота неякісна, порушує авторські права або ж є проблеми з її достовірністю повідомте про це адміністратора
Дослідження маркетингової збутової політики підприємства та її удосконалення
Дипломна
№ K-23552
ТЕМА: Дослідження маркетингової збутової політики підприємства та її удосконалення
***
ЗМІСТ Вступ Розділ 1. Теоретичні основи збутової стратегії підприємства в системі маркетингу 1.1. Сутність і поняття збутової стратегії в системі маркетингу 1.2. Класифікація збутових стратегій торгівельного підприємства 1.3. Особливості формування стратегій збуту підприємства
Розділ 2. Загальна організаційна характеристика та аналіз маркетингової збутової політики СОК «Агроторговий дім «Івано-Франківськнасіння» 2.1. Аналіз фінансово-господарської діяльності СОК «Агроторговий дім «Івано-Франківськнасіння» 2.2. Аналіз зовнішнього середовища СОК «Агроторговий дім «Івано-Франківськнасіння» 2.3. Оцінка ринків збуту та конкурентоспроможності продукції СОК «Агроторговий дім «Івано-Франківськнасіння» 2.4. Охорона праці 2.4.1 Законодавче та нормативно-правове забезпечення охорони праці 2.4.2 Організація роботи з охорони праці на підприємстві 2.4.3 Основні причини нещасних випадків на виробництві та профзахворювань і заходи щодо їх попередження
Розділ 3. Вдосконалення збутової політики підприємства СОК «Агроторговий дім «Івано-Франківськнасіння» 3.1. Формування концепції збутової політики в системі маркетингу СОК «Агроторговий дім «Івано-Франківськнасіння» 3.2.Розробка принципів побудови комунікаційної збутової політики СОК «Агроторговий дім «Івано-Франківськнасіння» 3.3 Оцінка ефекту від можливого впровадження рекомендацій Висновки Список використаних джерел Додатки (ДОДАЮТЬСЯ ДО РОБОТИ!)
***
Актуальність теми. На сучасному етапі розвитку економіки функціонування підприємств вимагає своєчасної адаптації системи збуту до змін зовнішнього середовища, що зумовлює необхідність використання маркетингових стратегій управління збутом продукції. Виникає необхідність розробки такої моделі дій, яка врахує всі операції пов’язані з плануванням та ухваленням рішень необхідних для досягнення цілей збуту, тобто набір правил для прийняття управлінських рішень, якими керуються підприємства у своїй діяльності. В умовах трансформаційної економіки та інтеграції України у світовий економічний простір перед підприємствами постала необхідність самостійно управляти збутом.
Прискорення науково-технічного прогресу, посилення нестабільності ринкового середовища, його глобалізація та реорганізація, підвищення важливості соціально-етичних аспектів виробництва ускладнюють для підприємств питання управління збутом і розподілом товарів на ринку.
Маркетингова концепція передбачає орієнтацію діяльності підприємства на потреби кінцевих споживачів і встановлення з ними партнерських стосунків. Тому виробникові необхідно забезпечити не тільки збут товарів за межі підприємства, але й їхнє доведення безпосередньо до покупця. Актуальні ці питання насамперед для виробників, які працюють на ринку, що характеризується насиченістю однорідними товарами, гострою конкурентною боротьбою та вибірковістю споживачів. Отже, з розвитком ринкових відносин загострюються проблеми збутової діяльності підприємства.
Розробка нових методів, які дозволять оптимізувати збутову діяльність підприємства, є актуальною для всіх учасників процесу реалізації товарів. У цьому зацікавлені підприємства-виробники та підприємства торгівлі незалежно від форм власності. Проблемам збутової політики та управлінню нею у своїх працях відповідну увагу приділяють такі зарубіжні вчені, як Грант Стюарт, Дж. Болт, А. Стиркленд, Ель-Ансарі Адель, Е. Кофлан, Д. Ланкастер, Д. Джоббер та ін. Окремі аспекти збутової стратегії досліджують Г. Армстронг, П. Дойль, Ф. Котлер, А. Романов та ін. Здійснення збутової стратегії на окремих дистрибуційних рівнях вивчають М. Леві, Б. Вейтц та ін.
Вагомий внесок у дослідження проблем збутової стратегії зробили вітчизняні вчені: Л. Балабанова, А. Балабаниць, О. Кузьмін, Є. Ромат, О. Майборода, Н. Тарнавська, Р. Ларіна та ін. В працях цих та інших українських науковців достатньо глибоко досліджено структуру збутової системи, принципи її функціонування, основні засади використання маркетингових комунікацій. Проте ще досить велика кількість компонентів збутової стратегії не підлягала дослідженню. <br /><br /> Мета дослідження – це обґрунтування теоретичних і практичних основ маркетингової збутової політики підприємства, а також розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення розробки принципів побудови комунікаційної збутової політики підприємства.
Для реалізації поставленої мети необхідно вирішити наступні завдання: - розкрити сутність і поняття збутової стратегії в системі маркетингу; - проаналізувати класифікацію збутових стратегій торгівельного підприємства; - проаналізувати особливості формування стратегій збуту підприємства; - провести аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства; - провести аналіз системи маркетингу на підприємстві; - оцінити ринки збуту та перспективу розвитку основної продукції підприємства; - провести комплексну оцінку конкурентоспроможності продукції підприємства; - дослідити формування концепції збутової політики в системі маркетингу підприємства; - розробити принципи побудови комунікаційної збутової політики підприємства.
Ціна
300
грн.
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи ...
Щоб переглянути інформацію про автора натисніть на посилання нижче і...
Зачекайте
секунд...
Ця робота була виставлена на продаж користувачем сайту, тому її достовірність, умови замовлення та способи оплати можна дізнатись у автора цієї роботи